Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akyhne
#110201
Fat eller Fat32 vil jeg tro. Det fremgår af din manual.
Af Klause
#110221
Da jeg ikke har satelit i min skærm benytter jeg mig af map-cableD - dette resultere i at listen ikke vil åbne og jeg får følgende besked:

"File length does not match map-AirD, map-CableD or map-SateD".

Nogen forslag?

Har et UE40c6005...
Af Akyhne
#110234
Editoren i det sidste link virker også - i hvertfald med digitale kanaler i 'Luft' (Boxer).
Den editor er dog ret irriterende, da den lader kanalerne skifte plads ved drag & drop, i stedet for du "skubber" en kanal op imellem 2 andre.

[img]http://www.flatpanels.dk/billeder/Samsung_editor.png[/img]
Af Klause
#110238
Jeg har benyttet mig af et program der hedder "ChannelListPCEditor" til at redigere mine kanaler, har dog ikke kunnet blande kanalerne - analog og digital, men for mig gør det intet.

Kan hentes her: http://files.mail.ru/YOXPPY

Proceduren virker næsten som SamyGO, det er i hvert fald meget let.
Af Klause
#110244
Virkede i hvert fald fint.
Tak for hjælpen :)
Af Sifat
#110283
Har uploadet to billeder der viser mit problem med signal informationen.

Billede

Billede

Det er virkeligt bizart.
Af Sifat
#110556
Har brugt langt tid på at indstille parabolen. Det højeste jeg har fået den til at vise er signal quality 12 og det er nok på den stærkeste transponder. Må bare gå ud fra at signalet generelt er svagt med den parabol størrelse jeg kører med pt.
Af Saturn31
#111173
Har en Samsung UE46C7705 og har også oplevet sjove ting med signalstyrken.

Har flyttet kablet fra en CD-modtager til tv'et med CA-modulet.

Signalstyrken på 5Ø, 13Ø og 19Ø er ca. som på CD-receiveren, men på 1V er den faldet fra ca. 85 til 60.

Ved regnvejr falder den til ca. 35 og så er det slut med HD-kanaler.

Er der nogen som har oplevet dette og hvorfor mon det kun er 1V der er faldet?
Af Akyhne
#111187
At den falder, kan vel skyldes forskellige målemetoder. At du direkte mister dine kanaler, vil jeg tro er fordi HD signalet er "bredere" og kræver en mere nøjagtig indstilling af parabolen... med mindre du også havde HD på din CD boks.
Af netfors
#115365
Hmmm, kan ikke fåe det til at virke !:(
Når jeg vælger Satellit scanner tv'et kun på Astra satellitten, og jeg kan også kun vælge denne satellit? :s
Er der nogen der kan hjælpe? Det virker fint med mit canal digital kort i? ;;)
Kan det være pga. den nye firmware, tror nok jeg har opdateret efter denne tråd blev startet? :o
Af Akyhne
#115844
Har du indstillet tv'et til at modtage fra Astra?