Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Larsdk
#103524
Leviathan skrev:Ej hvor dejligt med nogle flere billeder! Det er stor forskel på billedet på de to - står de virkelig begge på film? Dog er Samsungs indstillinger normalt temmelig meget ved siden af, så det skal jo indstilles.

Det overrasker mig at du slet ikke har haft retention på plasma'en, da en anden bruger herindefra brokkede sig over dette. Måske der er stor forskel på panelerne?
Der burde ikke være forskel på panelerne. Mit tv er lavet i maj står der bag på.
Af monsterslam
#103526
Hold da op. De watt opgivelser er jo usandsynligt høje. Tror ikke helt på dem. Glæder mig til du får en strøm måler på. Kan du ikke også prøve at indstille begge tv så du synes billedet er bedst? Også tage billeder igen. Synes godt nok plasmaen er meget bedre..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#103535
Super god gennemgang. Den skal jeg nok få med i vores næste artikel om brugeranmeldelser på forsiden. Thumbs up.

Hvilken strømmåler bruges? Husk at den skal kunne klare switch-mode for at måle på fladskærme.

Er det de højeste værdier eller et gennemsnit? :)
Af Larsdk
#103539
Rasmus Larsen skrev:Super god gennemgang. Den skal jeg nok få med i vores næste artikel om brugeranmeldelser på forsiden. Thumbs up.

Hvilken strømmåler bruges? Husk at den skal kunne klare switch-mode for at måle på fladskærme.

Er det de højeste værdier eller et gennemsnit? :)
Det er de værdier der står bag på skærmene så går ud fra det er de højeste værdier.

Det er den her jeg har bestilt (den uden jord)

http://www.shopnord.dk/group.asp?group= ... 3godGnVGVQ

Jeg har sendte dig en pm :p
Af wium
#103567
Det er virkelig godt arbejde :) Sådan en test var lige hvad jeg kunne håbe på.
Super godt med billederne. Må sige at PS50C7705 ligner 855 meget ud fra billederne. Troede at det ville være meget gråt i forhold til 855. Ikke at det er noget dårlig ting ;)

Selvom jeg har bestilt PS50C7705 har jeg gået i overvejelserne omkring jeg skulle tage 8705. Altid dejligt at blive bekræftet i sit valg.

Larsdk du skriver at du har haft 855 men at denne larmede noget mere end C7705. Hvordan var dit 855 placeret i forhold til dine nuværende opstilling med C7705?
Af Larsdk
#103571
wium skrev:
Larsdk du skriver at du har haft 855 men at denne larmede noget mere end C7705. Hvordan var dit 855 placeret i forhold til dine nuværende opstilling med C7705?
Mit 855 stod samme sted som mit C7705 står nu.
Af lennon
#103609
Et gæt, - og KUN et gæt, at gennemsnitsstrømforbruget på plasmaen vil komme ned på ca 200w kalibreret . .
Af Larsdk
#103610
lennon skrev:Et gæt, - og KUN et gæt, at gennemsnitsstrømforbruget på plasmaen vil komme ned på ca 200w kalibreret . .
Ja så et sted hvor der stod 180w
Af Simonlynge
#103623
I Samsungs eget produktblad, står der, at 50"ern er opgivet til 150watt. Men et er selvfølgelig producentens egne opgivelser og noget andet er virkelighed ;)

Men super fed brugeranmeldelse, følger den intenst!
Af kskruger
#103624
Simonlynge skrev:I Samsungs eget produktblad, står der, at 50"ern er opgivet til 150watt. Men et er selvfølgelig producentens egne opgivelser og noget andet er virkelighed ;)

Men super fed brugeranmeldelse, følger den intenst!
Samsung har tidligere udtalt, at PS50C7705 skulle bruge ca. 25% mindre strøm end 50B850/855, så det passer fint med de 150w som der er opgivet, da 850/855 bruger ca. 200w.
Senest rettet af kskruger 7. jun 2010, 19:00, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#103626
Larsdk skrev:
Rasmus Larsen skrev:Super god gennemgang. Den skal jeg nok få med i vores næste artikel om brugeranmeldelser på forsiden. Thumbs up.

Hvilken strømmåler bruges? Husk at den skal kunne klare switch-mode for at måle på fladskærme.

Er det de højeste værdier eller et gennemsnit? :)
Det er de værdier der står bag på skærmene så går ud fra det er de højeste værdier.

Det er den her jeg har bestilt (den uden jord)

http://www.shopnord.dk/group.asp?group= ... 3godGnVGVQ

Jeg har sendte dig en pm :p
Ah, ja okay. Jeg tror dog at gennemsnitsmålinger med et apparat vil vise noget lavere værdier.
Dem som producenterne angiver er typisk maksværdier, ja :)

Det er samme el-måler vi bruger :)
Af Junkwavepete
#103629
Til trykkertor...

Jeg har også været i Hi-Fi Klubben, på Frederiksberg og der fik jeg anbefalet plasma'en 7705, frem for LED 8705'eren... Tror det er meget en smagssag, og de havde begge skærme på lager, og plasma'en var endda billigere end LED'en ;)
Af trykkertor
#103649
Ja, hvad skal jeg si.
Mener at tro jeg har gennemskuet den ene sælgeren her ved min lokale HiFi-Klub.
Han har det i kæften og snakkeverktøjet, men viser sig at han ikke ved så meget ligevel vil jeg tro.
Den andre sælgeren har er helt anden holdning til tingene, og ønsker mest at opfylde det kunden ønsker.
Af lennon
#103652
trykkertor skrev:Ja, hvad skal jeg si.
Mener at tro jeg har gennemskuet den ene sælgeren her ved min lokale HiFi-Klub.
Han har det i kæften og snakkeverktøjet, men viser sig at han ikke ved så meget ligevel vil jeg tro.
Den andre sælgeren har er helt anden holdning til tingene, og ønsker mest at opfylde det kunden ønsker.
Det er nu nok heller ikke just sælgernes drøm at få besøg af entusiasterne herindefra . .
Jeg tror forøvrigt sagtens der kan være et marked for begge produkter .Tag ikke fejl af at 8705 måske er markedets bedste "dagslys"- TV .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11