Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#40872
Hejsa kloge hoveder :-)



Har lige købt min første trådløse router ever ! (Jaja, véd jeg sikkert er den sidste i DK der er kommet på trådløst net :-) Men bedre sent end aldrig...)

Glæder mig til at game online på min ps3 for første gang !

Men da jeg aldrig har rodet med sådan noget før, er jeg løbet ind i følgende problem:

Når jeg vil sætte ps3-konsollen op til trådløst net, kan den ikke finde en ip, og skriver noget med timeout...??

Alt med opsætningen indtil da, virker perfekt, men når man skal kontrollere netadgang, og den søger efter ip, failer den...

har prøvet uden sikkerhed påp min nye router, og der virker det hele som det skal. Men når jeg sætter password / kryptering på forbindelsen, kan den ikke logge på, da den ikke kan finde ip, og melder fejl !?

Så er der een der kan guide mig trin for trin til, hvordan jeg kan komme online med min ps3, når forbindelsen er krypteret / passwordbeskyttet ?????

Der er også forskellige sikkerhedstrin/-muligheder under opsætning af både router og konsol. Hvad vil I anbefale / hvad kører I selv med ?

Har som allerede nævnt aldrig prøvet det før, så er ikke hård til portforwarding osv :-(

Min ps3-konsol er af den første / ældste generation. Dvs med 60gb harddisk

Min nye trådløse router, er en Belkin N1

Model F5D8231-4 V.4000YY

Håber der er nogen der kan hjælpe, for det er ikke spas at have været online uden kryptering, og se det hele virker, for så ikke at kunne logge på... (Jeg har tastet den rigtige adgangskode ind ;-D)



På forhånd 1000 tak !!!