Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af ReZel
#351277
Har besluttet mig for at købe en UHD afspiller men ville gerne købe et par UHD film også for at få noget ud af den nye afspiller og mit 4K LG OLED TV

Problemet er jeg har ingen ide om hvad for nogle udgivelser der er gode og hvad for nogle der er dårlige jeg har siddet og kigget på dem her på Laserdisken

Midway (Roland Emmerich) (4K UHD)
Hacksaw Ridge (4K UHD)
Gladiator (2-disc) (4K UHD)
Saving Private Ryan (4K UHD & Blu-ray)
Darkest Hour (Gary Oldman) (4K UHD)
Matrix Trilogy, The (4K UHD)
Black Hawk Down (4K UHD)
300 (4K UHD)

Sad og kiggede på nogle andre som de to gamle Tomb Raider film og de to GI Joe film men Tomb Raider skulle ikke være særlige gode

Når jeg taler om bedste udgivelser så snakker jeg ikke nødvendigvis om gode film jeg ved godt der er flere på den liste der ikke er de bedste film lavet det er ikke det jeg spørg om eller går efter

Det er hvad film der ser bedst ud og sad og så nogle reviews på youtube og udgivelser svinger rigtig meget fra film der ikke ser en pind bedre ud fra 1080P BD til udgivelser der ser bedre ud end nogensinde før

Der er også Lord of the rings serien på UHD men der syndes jeg boxsets er alt for dyrt samme med Transformers serien og med Resident Evil boxset

Hvis der er nogle der kan eller vil hjælpe med det sætter jeg pris på det tak

PS jeg ikke interesseret i nogle nyere film det er primært ælder film jeg går efter så fra 2016 og før
Brugeravatar
Af ReZel
#351305
Jeg endte med og bestille Glory en film jeg ikke har set før og så V For Vendetta fordi det er rigtig lang tid siden jeg har set den og det skulle være en film der ser meget bedre ud i 4K

Bestilte 4 andre film på normal BD også fordi de ikke har nogle UHD version
https://www.flatpanels.dk/film/glory_1989.php
https://www.flatpanels.dk/film/v_for_vendetta_2006.php

Hvad angår den nye Dune så er den mere eller mindre den eneste film lavet de sidste par år jeg har lyst til og se vil bare vente på del 2