Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#344080
Med Ethernet er du i hvert fald sikker på, at du får den høje hastighed, som din internetforbindelse kan levere.

WiFi burde i teorien være rigeligt ift. streaming-kravene på Apple TV 4K, men der er mange faktorer som spiller ind her. Først og fremmest hjemmets WiFi-router og afstanden til Apple TV 4K. Placeringen af boksen kan dog også betyde noget (mange TV har skærmet bagside, hvor WiFi signaler kan have sværere ved at nå frem) og andre faktorer.
#344087
På Apple TV kan man hente Speedtest.net appen, så det er nemt at se, om man får den nødvendige bitrate. Alt over 50 Mbit er mere end rigeligt. Den kan selvfølgelig ikke garantere, at forbindelsen er 100% stabil.
#344106
Naiera skrev: 1. aug 2022, 14:07 På Apple TV kan man hente Speedtest.net appen, så det er nemt at se, om man får den nødvendige bitrate. Alt over 50 Mbit er mere end rigeligt. Den kan selvfølgelig ikke garantere, at forbindelsen er 100% stabil.
Jeg har nu testet min hastighed min Ethernet, den er på 600Mb i download , så burde være fint, er Disney+ og Apple tv de bedste streaming steder, dem med største bitrate i dag?