Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af coolio122
#344053
Hej nogen som ved om det kan svare sig at købe sine 4K film i usa?
Er der nogle gode hjemmesider , og er de med danske undertekster på?
Min Blueray afspiller er en model: Panasonic DP-UB820EB
Brugeravatar
Af Naiera
#344054
Du kan starte med amazon.com og wowhd.com. Find de film du gerne vil have, og gå til sidste trin af checkout. Der kan du se prisen, inklusive moms.

UHD Blu-ray er et regionsfrit format, så uanset hvad din afspiller hedder, vil film købt overalt i verden fungere. Dette gælder ikke for normal Blu-ray, eller DVD, men mange normale Blu-rays er også kompatible med to eller tre regioner.
Brugeravatar
Af MigSelv
#344056
Husk på, at køb over 1150 dkr tillægges 3,5% told, dette betales også af fragtprisen. Hvis købet er under 1150 dkr bliver fragtprisen ikke medregnet, og der betales kun dansk moms.
Af coolio122
#344057
Mange tak, det skal jeg prøve huske, kan se at den nyeste med Nicolas cage koster lige pt, 399kr i DK, men via Amazon kan den med fragt fås på 4K UHD for 250kr, så lidt er det er at spare, kan man nøjes med Blueray er prisen i DK 199kr
Brugeravatar
Af Naiera
#344058
coolio122 skrev: 31. jul 2022, 12:53 Super tak, ved du om de er med danske undertekster?
Det kommer an på de enkelte udgivelser. Det nemmeste er at tjekke Blu-ray.com.

https://www.blu-ray.com/movies/The-Unbe ... ay/307175/
Brugeravatar
Af Naiera
#344059
Massive Talent er i øvrigt ikke udkommet her i landet. Den eneste udgave der kan købes er den engelske import, f.eks. hos CDON, eller en eller anden steelbook hos Coolshop, som står til udgivelse d. 31. december, hvilket bare er en "placeholder"-dato.

Amazon.co.uk har selvfølgelig også UHD Blu-rays som vi ikke umiddelbart har, som f.eks. Massive Talent.
Brugeravatar
Af Naiera
#344060
coolio122 skrev: 31. jul 2022, 13:11 Mange tak, det skal jeg prøve huske, kan se at den nyeste med Nicolas cage koster lige pt, 399kr i DK, men via Amazon kan den med fragt fås på 4K UHD for 250kr, så lidt er det er at spare, kan man nøjes med Blueray er prisen i DK 199kr
Du skal passe på med rent faktisk at købe hos Amazon.com, og ikke en ekstern sælger. Du kan se hvem der sælger filmen under prisen ovre til højre. Hvis du køber hos en ekstern sælger der gerne vil sende til Danmark, så får du en dummebøde på 160 + moms af varens værdi og forsendelsesomkostningerne når den kommer til Danmark.

Massive Talent koster, såvidt jeg hurtigt kunne se, godt 300,- inklusive forsendelse og forudbetalt moms.
Af coolio122
#344061
Mange tak , rigtigt god info, men kan godt se at med forsendelse og alt, så nærmer prisen sig de danske priser, ofte gode tilbud at hente hos CDON.com i Danmark, lige nu feks, Elvis og Maverick på Blueray for 239kr samlet