Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#334348
Som optakt til 'No Time to Die' udkommer der på tirsdag en 45-minutters dokumentar med Daniel Craig.

MGM oplyser, at den ved premieren vil kunne ses gratis i Apple TV appen i 30 lande, men angiver ikke hvilke. Det ser dog ud til, at det også gælder Danmark: https://tv.apple.com/dk/movie/umc.cmc.4 ... dwh6qs109d
Vedhæftede filer
2000x1125.jpg
2000x1125.jpg (128.13 KiB) Vist 4363 gange
Brugeravatar
Af elcom
#334531
Ikke nogen banebrydende dokumentar, men man får dog opklaret lidt om situationen da Craig "var færdig" som Bond, og lidt om de skader han har fået sig under indspilningerne. Jeg er personligt rigtig glad for Daniel Craigs Bond periode, synes det er blevet nogen solide action film med fin sammenhængende historie bag og karakter arc.

Til info kan også nævnes at Apple har fået lavet en "The Daniel Craig Collection" med hans 4 første Bond film som kører til 199,- kr. 4K Dolby Vision.
#334544
Hold nu kæft en rodet dokumentar. Det er da mega forvirrende, at de har voice-over, men aldrig viser hvem der snakker. Jeg brugte de første 15 minutter på at være frustreret over formatet og vente på, at de viste speakeren og var til sidst nødt til at slå underteksterne til for at få et clue om hvem der talte.
Brugeravatar
Af BlueFox
#334635
I tidens løb har de lavet masser af den slags dokumentarer og mon ikke denne kommer med som bonus disk når No time to Die udkommer på disk?
Det handler jo kun om at fortælle hvor fantastiske film de laver, helt uden at vise noget vi ikke har set før.
Brugeravatar
Af bbplayer
#334695
Jeg så starten gav op efter 20 minutter tror jeg, der blev ikke sagt noget spændende, og ja, man skulle lidt gætte hvem talte hen over.. Slet ikke i klasse med bond filmene.
Brugeravatar
Af bbplayer
#334712
Rødtop skrev: 15. sep 2021, 13:10 bbplayer; Jamen det er jo ikke heller en film!
Nej. Det var da også bare en ringe dokusoup som egentlig havde et ringe niveau af indhold og de skulle måske ramme der, hvor eksperter synes det havde værdi. Vil ikke kalde det dokumentar, for det føles for lavt til at kaldes det, og soup delen må hænge sammen med utallige film der er brygget på emnet og personen :)