Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af moose74
#333265
Har forsøgt at finde ud af at streame denne film, da den allerede er klar på feks. Paramount+

Men den er ikke at finde, så kan regne ud der er en amerikansk paramount+ med mere udvalg. Øv

Nogen der kender andre steder ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af LarsCJ
#333267
Den er eksklusivt på Paramount+, så der er ikke andre (lovlige) steder - med mindre du vil se den i biffen.
Brugeravatar
Af moose74
#333271
Har Paramount + og den er ikke at finde..


Paramount Plus is the place to watch A Quiet Place Part 2. It's available to stream now at no extra cost.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af moose74
#333294
Ja irriterende !!!

A quiet plade 2 kan lejes på amerikansk iTunes d.27…. + mange andre fede film der lige har kørt i danske biografer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af Naiera
#333309
Det er ikke så svært at få adgang til den amerikanske Paramount+. Måske er det så nemt som bare at bruge sin danske konto med en DNS-fidus som f.eks. Getflix?
Brugeravatar
Af moose74
#333344
Køber man film på amerikansk iTunes
Vil den så ses i ens danske bibliotek af købte film ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af Naiera
#333349
Nej, det kræver forskellige konti.
Af DavidWebb
#333351
Men på nyere apple tv er det ret nemt at skifte imellem konti. Jeg hopper nemt imellem dansk og us konto. Har gjort det i flere år....en dag de måske smider mig af, men tror faktisk apple er ligeglad.
Brugeravatar
Af moose74
#333352
DavidWebb skrev:Men på nyere apple tv er det ret nemt at skifte imellem konti. Jeg hopper nemt imellem dansk og us konto. Har gjort det i flere år....en dag de måske smider mig af, men tror faktisk apple er ligeglad.
Findes der en guide til det BilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af DavidWebb
#333353
Jeg har det seneste Apple tv4k. Når man holder knappen med “skærmen på” nede kommer der menu ude til højre. Her vælger man blot den anden konto og så skifter Apple TV til den. US iTunes kræver dog amerikanske iTunes gavekort eller amerikansk kreditkort.
Brugeravatar
Af Naiera
#333354
Det er vist ret omstændeligt at lave en amerikansk konto i dag, desværre.