Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Psn1993
#324794
Jeg læste i en tråd herinde omkring 4k release af Ringenes herre, og flere nævnte jpc.de som et billigt alternativ til de meget dyrere danske sider. Er der nogle der har modtaget deres sæt endnu? Mit er blevet sendt i onsdags, og har intet set til det og der er intet tracking nummer at følge :/
Af Dusty
#324804
Mit blev også sendt onsdag - kom i postkassen i tirsdags. Heller intet tracking nummer.
Så eventyret om ringen i går. Shit du skal glæde dig. KÆMPE forbedring. Der har været en del på nettet om DNR, EE etc., men på 65 tommer oled er det intet problem. Tværtom. Det filmiske præg er bevaret og Dolby vision og farverne er suverænt. Lydsporet har fået endnu et nøk op i kvalitet. Jeg var decideret imponeret over det hele.
#324808
Dusty skrev: 24. dec 2020, 10:00 Mit blev også sendt onsdag - kom i postkassen i tirsdags. Heller intet tracking nummer.
Så eventyret om ringen i går. Shit du skal glæde dig. KÆMPE forbedring. Der har været en del på nettet om DNR, EE etc., men på 65 tommer oled er det intet problem. Tværtom. Det filmiske præg er bevaret og Dolby vision og farverne er suverænt. Lydsporet har fået endnu et nøk op i kvalitet. Jeg var decideret imponeret over det hele.
Ser helt klart også frem til at se dem igen igen! Har dog stadig intet modtaget og deres support siger de intet gør før D. 13 januar før de checker op på det.
#324810
Jeg er langt mere begejstret over Hobbitten ift løftet i kvalitet. Den står ret godt. LOTR er lige 10-12 år ældre og er ikke skudt i samme opløsning oprindeligt, så der er mindre at hente.