Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Bør Hollywood udsende store film udenom biografer?

#317604
Så er det heller ikke værre.

Filmhistorien er over 120 år gammel. Med den nuværende situation, kunne det måske også blive tid til at lære lidt om andre film end blot Hollywoodproduktioner og film, der er over 1 md. gamle.

Dyk ned i den: Der er masser af guldgruber og til masser af timer.
#318135
De fede film ser vi biografen, men KUN på stort lærred - ellers vil jeg hellere se dem hjemme!
Men en god bøf, og efterfølgende film er rigtig hyggeligt
Desværre er der mange film jeg ikke når at de inden de er røget i de små sale,
og så venter jeg til de kommer på telly/netflix
#318136
Nu må der jo snart komme et tomrum, hvor film til biograf ikke er indspillet og film som planlægges til visning er udskudt. Så når de begynder at følge hinanden igen, så vil man vel også roligt vende tilbage til en biograf, og dem som rammes er vel primært dem som allerede er indspillet men producenter ikke vil miste penge på.
De mister vel stadig penge når 0 kommer ind og filmen holdes tilbage, så de presses jo ud i at udgive dem dem. Som seneste udspil, at finde de lande som har bio åben og få den ud på markedet, hvor der er publikum til det.
#318365
Det ser ud til, at Disney kommer til at følge samme drejebog i Danmark som i USA m.fl. Flere film som var tiltænkt biografpremiere får således dansk premiere på Disney+ i stedet.

I dag har Disney bekræftet, at det gælder Hamilton. Vi ved endnu ikke mht. Mulan, Artemis Fowl og The One and Only Ivan.

'Hamilton' får dansk premiere på Disney+ den 15. september