Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298756
Jeg er generelt meget begejstret for Pixars film, så det overraskede mig, at jeg ikke havde hørt om den næste i rækken (efter Toy Story 4) før jeg var inde og kigge på Disneys side ifbm. informationssøgning om Disney+. Måske andre også har glippet den.

Den skal hedde Onward, kommer i marts 2020 og er "set in a suburban fantasy world, Disney and Pixar’s Onward introduces two teenage elf brothers who embark on an extraordinary quest to discover if there is still a little magic left out there"

Apropos så må Disney da gerne snart udgive hele Pixar-kataloget i HDR. Måske der sker noget, når Disney+ går i luften.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=x8DKg_fsacM


Billede
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298854
Jeg så apropos Toy Story 4 i weekenden i forbindelse med en rejse. Jeg synes, at det er en herlig film og hold da op, hvor animationsteknik har rykket sig siden den første film.

Toy Story 4 nærmest skriger på at blive fremvist i HDR. Hvis biograferne ikke snart rykker sig på det felt, så tror jeg altså, at det vil medføre stigende utilfredshed blandt filmskabere.