Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#281697
Jeg er stor fan af Playdeads spil Limbo og Inside, så det er klart, at jeg ser frem til det tredje spil i serien med spænding. Det har endnu ikke fået navn, men beskrives som et "sci-fi eventyr ude i rummet".

DR har en interessant artikel om spillet: https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming ... res-naeste

Billede

PS: Spillet Fimbul ser også interessant ud: https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming ... -som-vores
#281711
Er også glad for at prøve deres titler, og spændende er om de kan overføre den atmosfære til en 3D verden som DR nævner i deres artikel, der lægges op til.

Bliver spændende at se noget preview på.
#281722
De har altid været gode til at skabe en atmosfære i spil til en fornuftig pris :-)

Og så er deres spil så grafisk simple at de lige som f.eks. Civilisation VI med fordel har kunne spilles selv via remote desktop i en sen nattevagt på arbejdet hvor computerne ikke har Nvidia kort til egentlig gamestreaming ;-)
#281891
Jeg har også lagt mærke til, at Inside har været promoveret øverst i app store på Apple TV siden lancering for snart 1 år siden. Jeg tror ikke, at jeg har set andre spil eller apps få denne særbehandling af Apple i tv-butikken før.

PC, PS4, Xbox og Switch er nok de mest oplagte kandidater til få tredje spil ved lancering. Jeg har ikke hørt noget om, hvorvidt de arbejder på en port til Android TV, men spørgsmålet er nok også om f.eks. et Sony Android TV overhovedet har muskler til at køre Inside?
#282146
Jeg har lige set/prøvet Inside på mit Sony TV, ser da sjovt ud på 75" , man skal dog bruge mus til at styre med, da det jo er touch baseret . det virker dog ok. Og jo, det skal sideloades, det findes klart nok ikke i play store til AndroidTV men what? :)
#284413
hehe, jeg har ikke prøvet det igen men jo da, det så da ok ud men prøvede egentlig kun spillet i 60 sekunder, så ærligt det så ok ud men nok ikke en værdig vurdering på så kort en prøve.
Skal prøve at huske og prøve det igen i aften, og rapportere lidt mere tilbage.
Man kan vist få lidt framerate i developer indstillinger, så måske skal jeg prøve og aktivere det :)
#288796
Shit jeg glæder mig!
- Jeg er kæmpe fan af især Inside som jeg synes var et mindre mesterværk.
Hvis de fortsætter på samme høje niveau, så har de uden tvivl endnu et pletskud på vej!