Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KongeJonas
#318664
Jeg bliver nød til at tilføje Narcos til listen, selvom den har lidt dage på bagen, specielt de 2 første sæsoner er virkelig gode! :)
Af kimklarup
#318716
hej
The Knicks på HBO bedre bliver det ikke+++:).
Handler om et hospital år 1900 hvor de bl.a. opfinder nye operationsmåder.
Chernobyl på HBO +++ kun 4 afsnit

Cmore: svensk serie Springfloden+++, Jægerne+++ samt rebecka martinsson+++

Alle de foreslåede serier er ikke med mange sæsoner
Af isteen
#321099
Den bedste jeg har set det sidste stykke tid,som kan samle hele familien, er den spanske Papirhuset. Jeg havde svært ved at skulle sluge en spansktalende serie, men det var overhovedet ikke problemetisk, måske endda en smule forfriskende.
Set på Netflix
Brugeravatar
Af elcom
#329289
isteen skrev: 16. okt 2020, 22:28 Det er smart at skrive hvilke tjenester der tilbyder de foreslåede serier
Ellers er der også en website/app der hedder playpilot, hvor man nogenlunde kan se hvilken tjeneste der har filmen/serien. De mangler dog umiddelbart YouSees tjeneste og den nye Paramount+ i deres oversigter.

https://www.playpilot.com/dk/
Af jkn789
#329290
Har lige set første sæson af snowfall på viaplay, findes også på HBO.
den giver et godt indblik i hvordan crack kom ind på det amerikanske marked og hvor dybt USAs regering var involveret.
der er 4 sæsoner.
Af Supergris
#329292
Don Johnson skrev: 16. okt 2020, 20:26 Er i gang med 2 nye serier som jeg stærkt kan anbefale:

Raised By Wolves og Lovecraft Country
Raised By Wolves desværre ødelagt af nok den mest latterlige sæson-finale, jeg nogensinde har set!
Af Artist
#329299
Det kunne være rigtig fint, hvis man lige tilføjede genre og evt. en ultrakort beskrivelse af plottet, ligesom jkn789 gør ovenover. At det er den bedste serie, som X har set i lang tid, giver mig ingenting ift., om det er en serie for mig ;)
Af allo
#329310
Artist skrev:Det kunne være rigtig fint, hvis man lige tilføjede genre og evt. en ultrakort beskrivelse af plottet, ligesom jkn789 gør ovenover. At det er den bedste serie, som X har set i lang tid, giver mig ingenting ift., om det er en serie for mig ;)
- evt. så kunne du selv slå serien op og læse om den...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12