Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af isteen
#316198
Hvis I har TV2 Play kan jeg anbefale serien Killing Eve.
Krimi/thriller med masser af sort humor. Den fangede ihvertfald mig.
Findes vist også andre steder end på Play
Af Don Johnson
#316231
bromberg skrev: 24. jun 2020, 22:09 Jeg har set condor, Jack Ryan, Homeland og er virkelig glad for den genre, hvad skal jeg ellers se?
Kan anbefale "Gangs of London". Kun 1 sæson p.t men der bliver godt nok lagt op til en fortsættelse i sidste afsnit.
Af bromberg
#316233
Don Johnson skrev: 25. jun 2020, 14:54
bromberg skrev: 24. jun 2020, 22:09 Jeg har set condor, Jack Ryan, Homeland og er virkelig glad for den genre, hvad skal jeg ellers se?
Kan anbefale "Gangs of London". Kun 1 sæson p.t men der bliver godt nok lagt op til en fortsættelse i sidste afsnit.
Edit: Troede egentlig det var amazon der havde den, men ikke ifg playpilot, hvor streames den?


Nå ja, den har jeg da set trailer for et eller andet sted og lovede mig selv at jeg ikke måtte glemme den:) Tak for den
Af Jensinho
#316234
Bedste serier jeg har set er True Detective (sæson 1), Breaking Bad og så Homeland. Nogle der kan anbefale en god en her til sommerferien? Måske nogle der har set "I know this much is true"?
Af Gromit
#316236
Det her er efterhånden en gammel tråd – men er ikke desto mindre stadigvæk meget aktuel.

Begrebet ”Bedste serier” er jo i særdeleshed meget subjektiv mht. præferencer.

Jeg kender godt følelsen af FoMO: Fear of Missing Out.

Det bliver simpelthen produceret så mange tv-serier, så det er helt ufatteligt, at holde sig opdateret og orienteret omkring, hvad der er godt, og hvad der er skidt.

Men som udgangspunkt er det meste direkte ”L…”

Personligt, har jeg kastet mig over den nye Perry Mason fra HBO, som ser lovende ud.

Ellers er der Stranger Things, også fra HBO, hvor sæson 4 grundet Covid-19 er skubbet et år frem til 2021.
Af isteen
#316242
Jensinho skrev: 25. jun 2020, 16:16 Bedste serier jeg har set er True Detective (sæson 1), Breaking Bad og så Homeland
Homeland er også min absolutte favorit overhovedet, og jeg venter i spænding på sidste sæson på Netflix
Af Jensinho
#316257
isteen skrev: 25. jun 2020, 20:02Homeland er også min absolutte favorit overhovedet, og jeg venter i spænding på sidste sæson på Netflix
Den kan du godt glæde dig til....synes sæson 7 var lidt for lala, men sæson 8 er klasse :)
Af Kaspersp
#316261
Gromit skrev: 25. jun 2020, 18:17 Ellers er der Stranger Things, også fra HBO, hvor sæson 4 grundet Covid-19 er skubbet et år frem til 2021.
Stranger Things er på Netflix, men bestemt en god serie :)

Jeg tror desværre ikke den er til at til at streame nogle steder, men kan anbefale Fringe, som godt nok har nogle år på bagen nu, men fed serie. Har set den et par gange efterhånden :)
Brugeravatar
Af Naiera
#316273
Fringe burde ikke koste meget i anskaffelse på Blu-ray.
Af isteen
#318605
Ted Lasso har jeg slet ikke lagt mærke til. ATV+ lever et liv under radaren
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12