Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheNoobLevel2000
#329340
kimf86 skrev: 30. apr 2015, 08:47 Walking Dead.. Helt sikkert!!
Ja, helt fantastisk--- Synes nu også fear the walking dead er fantastisk, selv om den startede lidt sløvt :)
Brugeravatar
Af Naiera
#329344
Jeg har selvfølgelig ikke noget imod, at folk skriver lidt om serien, udover hvad de synes om den, men den slags kan jo nemt slås op på IMDb, og så eventuelt Wikipedia for yderligere information.

Vigtigere, synes jeg, er at skrive, hvor den kan streames, og/eller om den kan købes på Blu-ray.
Af DavidWebb
#329384
På Yousee app kan jeg også anbefale "2døgn". Dansk serie med "vestegns feel"
Samme app har også Sunday - om midtjysk fodboldhold med Melvin Kakooza. Ret sjov.
Af TheNoobLevel2000
#329884
sokken skrev: 7. apr 2021, 22:57
TheNoobLevel2000 skrev: 7. apr 2021, 21:17
allo skrev: 16. okt 2020, 21:05'Reno 911!'
haha havde jeg helt glemt... helt igennem monster sjov serie :D
Kan den streames i DK?
Jeg kan umiddelbart ikke se den kan streames i DK pt. men jeg prøver lige at tjekke det ud. jeg mener dog amazon prime havde den på en overgang.

som skrevet så ser jeg lige, hvem der har den til streaming
Af isteen
#329886
En overset serie jeg gerne vil anbefale er Counterpart
https://www.imdb.com/title/tt4643084/

En serie i to sæsoner, der har en ret spændende og anderledes tilgang til en drama/thriller.
Fra IMDb: A hapless UN employee discovers that the agency he works for is hiding a gateway to a parallel dimension that's in a cold war with our own, and where his other self is a top spy. The war slowly heats up thanks to spies from both sides. 8.1/10
Af jkn789
#331695
kan anbefale the stranger på Netflix, 8 afsnit, virkelig god
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#333092
Af en eller anden grund, så må danskere vente på Monsters at Work til slut-august – med mindre man kører med DNS-trick på Disney+.

Hvis man kan lide Pixar-film, så synes jeg, at det er god underholdning. Jeg var lidt spændt på Pixar i serie-format, men det er forholdvis vellykket i de første afsnit. Ikke helt samme høje kvalitet som deres film, men stadig fint.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12