Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kiggeren
#214445
Har I nogle bud på, hvad jeg skal se? Jeg har afsluttet nogle ting, og kan ikke rigtigt finde noget at gå i gang med. Af streaming-tjenester har jeg tv2, HBO og C More. SÅ det skal helst ikke være en Netflix-serie ;)

Jeg er ret kritisk med kvaliteten, men har tilgengæld bred smag - fra comedy til historisk drama eller krimi. Dog er jeg IKKE til alt muligt fantasy-knald.

Hvad er dine favoritserier pt? Jeg er i gang med Bosch, som ikke helt har fænget, og har lige afsluttet Girls og Looking (jaja, jeg har en bred smag) og desuden har jeg for nylig set The Affair.
Af PeterD
#214451
Kort serie: Spartacus "Blood and Sand", med A. Whitfield fra 2010.
Eller "True Blood" fra 08..? Vampyrer

Hvis der er andre der har viden om lignende serier, måske nyere end 2008 og 2010 (gerne med lidt hud) så skriv endelig.

Og nej..Ikke Game of Thrones..

Gerne: Middelalder tema..måske Gangster serie..
Af hopgreve
#214453
Hej , vil da HELT klart sige Game Of Thrones via HBO...
Jeg synes dog godt om de serier på Netflix , fex Arrow , Sons Of Anarchy , Orphan Black , OITNB , for bare at nævne nogle...
MVH
Af Grandahl
#214456
PeterD.. Der er en gangster serie på HBO som min søster skamroser, kan ikke huske hvad den hedder, muligvis noget med boulevard..

Eller er jeg selv helt væk i The Walking Dead, fantastisk godt lavet, stemningen er helt speciel. Jeg sidder ofte og og tænker over hvad jeg selv ville have gjort hvis jeg stod i en lignende situation med alle de Zombier :) Den kører på DR 3 hver tirsdag aften

Kan eller ikke hjælpe dig kiggeren, da jeg kun ser Netflix ud over alm tv.
Af ThomasHO
#214459
Game Of Thrones, The Walking Dead, Breaking Bad er alle rigtig gode serier efter min mening. Har også hørt at Vikings skulle være rigtig god.
Derudover er der en serie på Netflix, Terra Nova. Det er lidt a la avatar, hvor man har fundet en ny verden da jorden er i skidt tilstand. Der er desværre kun en sæson, men jeg synes det er en ganske fin serie. Vil nok kategorisere den som en smule Sci-Fi.
Af Martin Sjøstrand
#214465
Grandahl skrev:PeterD.. Der er en gangster serie på HBO som min søster skamroser, kan ikke huske hvad den hedder, muligvis noget med boulevard..
Boardwalk Empire. Gangster-serie med Steve Buscemi i hovedrollen. Handler om forbudstiden, med Al Capone osv. Kæresten og jeg er i gang med sæson 3 af 5... Det er en super fed serie!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#214474
Også en varm anbefaling til The Walking Dead herfra.

Det er godt nok en Netflix-serie, men jeg bliver altså også lige nødt til at smide en anbefaling af The Fall. Fed krimi-serie, som ikke foregår i hæsblæsende tempo.
Af OleA
#214489
Banshee med bl.a. Ulrich Thomsen har nu også sine underholdende sider. Derudover kunne jeg godt lide The Knick. Den er DR3 iøvrigt også begyndt at sende.
Brugeravatar
Af edinger
#214492
Rasmus Larsen skrev:Jeg bliver altså også lige nødt til at smide en anbefaling af The Fall. Fed krimi-serie, som ikke foregår i hæsblæsende tempo.
+1
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#214687
Jeg er lige startet på Dare Devil på Netflix. Den foregår i kølvandet på den ødelæggelse New York led under efter Avengers besejrede Loke. Den virker lovende og der er indtil nu ikke noget overnaturligt crap ud over Murdocks forfinede høresans.

Edit: Så lige at det IKKE måtte være Netflix. Sorry...

Har du fået set True Crime? Den var fed. En ny sæson er på trapperne.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12