Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DanielPT
#342652
Skal man have set meget af det ældre Stark trek for at se den nye? Står lidt og vakler imellem

Better call sully
Halo
Star trek new worlds
Brugeravatar
Af Naiera
#342653
Better Call Saul?

Strange New Worlds foregår før den originale serie fra tresserne, men i hvert fald til de(t) første afsnit er det en god idé at have set de to første sæsoner af Discovery.

Halo kræver ingen kendskab til spillene, i øvrigt.
Af DanielPT
#342687
Naiera skrev: 23. maj 2022, 15:49 Better Call Saul?

Strange New Worlds foregår før den originale serie fra tresserne, men i hvert fald til de(t) første afsnit er det en god idé at have set de to første sæsoner af Discovery.

Halo kræver ingen kendskab til spillene, i øvrigt.
haha Jeps :D

Okay jeg så noget af discovery men kan simpelthen ikke lige huske hvor langt jeg kom.
Brugeravatar
Af bbplayer
#342689
"Night sky" - primevideo.

SJældent jeg besøger den tjeneste men den serie i 8 afsnit, var ok efter alle 8 er set. Der er en smule Stargate sg-1 over det, så mon ikke sæson 2, bliver i ånden af SG-1 :) sæson 1 handler dog mest om et ældre par som gemmer på noget og nogle som flygter.
Af jkn789
#342692
Kan anbefale Teheran på Apple +, anden sæson er i fuld gang. Og 1883 og Yellowstone , og First Lady hvis man er interesseret i historien bag præsidentens hustruer og deres indflydelse. Alle 3 på Paramount +.

Better call Saul er en konge serie, som man får mest ud af hvis man har set Breaking Bad inden.

Og Bosch på Prime video. Der er kommet en forsættelse af den oprindelige serie som hedder Bosch Legacy som holder den gode kvalitet fra den oprindelige serie.
Brugeravatar
Af Naiera
#342693
Jeg har set første sæson af Teheran, og den var rigtig go'.

Et par afsnit inde fik jeg, eller en fejl i softwaren, på en eller anden måde skiftet lydsporet til "English", så hebraisk lige pludselig var dubbet til engelsk (sandsynligvis af de samme skuespillere). Farsi var stadig farsi. Efter yderligere et par afsnit fandt jeg ud af, at hvis man vælger "Hebrew", så taler alle uden dubbing :p

Jeg har nu set to afsnit af Star Trek SNW, og det er stadig himmelsk. Det er bare vanvittigt godt. Hvis man har den mindste fidus til Star Træk, så er det bare med at få set det. Jeg skal dog lige have sat min Lumagen Radiance Pro op og kalibreret, før jeg ser de kommende afsnit, så det kan foregå med 4K ;)
Af kabri
#343934
Obi-wan kenobi er god synes jeg. Men kan heller ikke komme udenom at jeg er vild med star wars generelt :)
Af isteen
#343954
Jeg har streamet noget så oldschool som DR.
En miniserie på fire afsnit - hvis man er til engelsk krimi/thriller er den anbefalelsesværdig!
Brugeravatar
Af Naiera
#343955
Hvad for en?
Af isteen
#343956
Ah, det glemte jeg helt at skrive i min begejstring.
Den hedder Løgnens Hus.

/Fiona er i chok. Da hun kommer hjem en dag, er alt væk. En anden familie er ved at flytte ind - men hun har ikke solgt huset. Og det er kun begyndelsen på mareridtet. Britisk thrillerserie fra 2022/
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12