Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Savner du muligheden for at leje Blu Ray?

Jeg savner muligheden for at leje de store titler på Blu Ray.
10
63%
Jeg er mega ligeglad med fysiske diske. Jeg streamer og det er tilstrækkeligt.
6
38%
#205662
Hej Peter

Tak for meldingen :-) Det er en fejl at der står 2X18 kr. Det skal være 2X9 kr, så fragtprisen ialt bliver 18 kr.

Det er desværre dyrt at sende noget her i landet... Jeg håber at folk vil bestille 2 til 3 film ad gangen når de skal sendes, så fragtprisen pr film virker mindre :-)
#205663
Hej igen . Skal ret være ret så har du skrevet 18. kr. Jeg troede bare det var hver vej. Det var bare den pris jeg kunne se som privat på PostDanmark ..

Og nu begynder det jo at blive interessant :-) Så hvis jeg kontakter dig om onsdagen inden middag vil det så være muligt at have en eller 2 film fredag, lørdag og søndag, som jeg sender retur mandag ? Umiddelbart er lejeperioden jo kun en dag, når jeg læser betingelserne, men hvordan foregår det hen over en weekend ?

Det er selvfølgelig under den forudsætning at posten er rettidig.

Og nej du kan jo ikke gøre for at forsendelser er dyre i det her land..
#205682
Hej Peter.

Ja, du har ret i nedenstående angående lejeperiode over en weekend :) Jeg forventer at skulle være rimelig large omkring ikke at modtage filmene retur rettidigt hver gang, grundet levering med Post DK.

Så længe lejeren trods alt forsøger at få dem returneret rettidig, så skal det såmen nok gå :)
Af kimf86
#214997
Jeg tror vi skal kigge efter nye alternativer... Men ellers lyder det meget sjovt!!
#232275
Ja jeg takker også mange gange. Jeg har på det seneste brugt siden bibliotek.dk , der er mange titler, dog kan man ikke fange de allernyeste , men har dog haft the scorch trial hjemme fornylig. Jeg synes faktisk at Google film, med de nyeste film ser lovende ud med Chromecast 2 (spectre traileren) . Så det vil jeg også prøve..