Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cutter
#121028
Kan du optage en video af den nye PS3? Eller er det bare spild af tid, da de næsten lyder ens? O-O
Af mhca
#121104
Cutter skrev:Kan du optage en video af den nye PS3? Eller er det bare spild af tid, da de næsten lyder ens? O-O
Jeg kan godt ved lejlighed optage en video af den nye PS3.
Jeg har dog ret travlt disse dage, så jeg ved ikke, om det bliver før eller efter på onsdag.

Jeg tændte PS3'en mens jeg så en serie i TV. Jeg var ikke særligt generet af den, men jeg bemærkede den. Lidt ærgeligt, men ikke slemt. Bærbaren, der afviklede TV2 sputnik gav en væsentligt anderledes lyd end den idle PS3.

Det er dog nok et lidt for højt krav at forvente, at få en kraftig multimediemaskine til at larme mindre.
Af mhca
#121347
Jeg lod PS3'eren være tændt (idle), mens min kæreste og jeg så noget andet TV.
Jeg var ikke generet af den, opdagede kun et par gange indimellem, at den var tændt pga. lidt blæserstøj.


I går afviklede jeg en film over netværket, og her kørte blæseren måske lidt hurtigere end ved idle. Men jeg var ikke voldsomt generet af den. Det var OK til Mediacenter-brug.

Jeg ville selvfølgelig ikke have noget imod, at den intet sagde, men jeg regner pt. med at godtage denne PS3. Det bliver nok ikke meget bedre.
Jeg kan jo altid om 2 år ved garantiens udløb åbne den og optimere lidt :-)
Af Remmerboy
#121349
hvor meget vil du bruge ps3'en som mediacenter?
jeg har en pc mediacenter, og det eneste larm der kommer ud af den, er harddisken. og de larmer ikke meget.
skal lige nævnes at det er en blæserfri pc fra hfx, men billigere kan gøre det.
Af mhca
#121394
Remmerboy skrev:hvor meget vil du bruge ps3'en som mediacenter?
jeg har en pc mediacenter, og det eneste larm der kommer ud af den, er harddisken. og de larmer ikke meget.
skal lige nævnes at det er en blæserfri pc fra hfx, men billigere kan gøre det.
Jeg har haft kigget på HFX. Meget cool, men dyr, løsning.

Jeg har en stationær stående lige rundt om hjørnet, som er tilsluttet med HDMI + lydkabel. Den bruger jeg typisk til medie-afspiller.
Ligeledes har vi faktisk en ældre bærbar tilsluttet vha. D-sub/VGA, som står under TV'et, men pt. uden netkabel til maskinen med ISO'er.

Så mediemulighederne er der.

I går så jeg dog en film streamet fra den stationære via PS3'eren. Var nu ret lækkert at kunne klikke play og pause på fjernbetjeningen (har Sony m. Bravia sync). Men ellers er der ikke den store fidus i at bruge Sony'en fremfor min lydløse stationære.
#122200
Hejsa

Jeg vil lige opdatere og fortælle, at jeg nu har fået pengene retur fra Amazon.

Jeg købte et bundle, hvor jeg fik gratis HDMI kabel og rabat (ca 15-20 GBP i rabat) på et spil.
Hvis man returnerer et produkt, så mister man denne rabat.

Da min PS3 blev betragtet som defekt, så fik jeg dog trukket £10 fra prisen på spillet. Omend det ikke er fuld rabat, så er det stadig en god pris.

Jeg sendte pakken med begge PS3'ere af sted d. 22. november, og den ankom d. 24/25 til UK. Jeg fik hurtigt mails, der bekræftede modtagelse, og at jeg ville få refunderet pengene, og de er nu gået ind på min konto.

Jeg skrev til dem omkring fragten, hvor jeg blev bedt om at indscanne kvittering.
Den fik jeg også refunderet meget effektivt. Så alle mine udgifter er dækket.

Og tilfældigvis har jeg fået lov til at beholde HDMI kablet gratis, selvom jeg egentlig skulle have betalt £9 for det, eftersom jeg returnerede PS3'en.

Baseret på denne hændelse, så kan Amazon klart anbefales. Man må dog selvfølgelig være klar over, at det er mere omstændigt end at gå ned i den lokale butik og reklamere.

Mvh. Martin