Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#119019
Jeg er nu endelig endnu en af de heldige ejere der har en ps3. 
Sidder her i bussen med en stor pose af godter. 
Ps3 320gb
Uncharted 2
GTA 4
Assassins Creed 2

Tænker på hvad mit første step bliver når jeg kommer hjem.
En kop kaffe og en smøg i mundvigen mens jeg pakker ud....ja ikke en dårlig plan. 
Hdmi kommer imorgen eller mandag.
Et tillykke er det rette tidspunkt for mig at råbe nu men er jo i en bus.
Og til Rasmus Larsen hurra for dig min ven tak for det hurtige svar ang. hdmi.
VI snakkes ved folkens. Love you. Ej nu får jeg helt tåre i øjnene.
Hahahahahahah HYGGE
Af mhca
#119050
150S fra Elgiganten i Gentofte mod Hørsholm/Kokkedal antager jeg :-)

Du må meget gerne beskrive dine indledende erfaringer med Uncharted 2 og Assassins Creed 2. Jeg overvejer at købe disse to spil, hvis jeg bestiller en Playstation.

Fik du rabat på noget af tilbehøret eller er det bare standard priserne fra nettet?
Af ramlas
#119053
fedt og tillykke - glæd dig til uncharted 2 - det styrer for vildt:)
Af Hajfu
#119074
mhca skrev:150S fra Elgiganten i Gentofte mod Hørsholm/Kokkedal antager jeg :-)

Du må meget gerne beskrive dine indledende erfaringer med Uncharted 2 og Assassins Creed 2. Jeg overvejer at købe disse to spil, hvis jeg bestiller en Playstation.

Fik du rabat på noget af tilbehøret eller er det bare standard priserne fra nettet?
Det blev til 2800 kr
320 gb
Uncharted 2
Assasins c 2
GTA 4
Og jo til Hørsholm
Folk siger at graffiken er vildt god i Uncharted så jeg venter til mit hdmi kommer. Gta4 blev jeg lidt sløv af. KÆMPE spil. Men billigt og alligevel masser af underholdning. Men Assassins creed 2 det er for vildt. Elsker det. Kan ikke lægge det fra mig. Har spillet det i 7 timer tror jeg og har kun klaret nogen procent. Der er meget historie i det og andre spændende ting. Virkelig fedt. Vil anbefale det.
Af mhca
#119079
Ok. 500 kr. for de 3 spil er ganske acceptabelt.

Lyder fedt med Assassins Creed 2.
Jeg har kun spillet det 20 min på PC men blev irriteret over, at combo's blev indikeret ud fra funktioner og ikke fra taster. Så jeg tænker, at det er super ideelt til konsol.


Jeg tror, at du vil synes om billedforbedringen med HDMI. Absurd at Elgiganten kun har et enkelt HDMI kabel til acceptabel pris.
Af Jeden
#119084
Du kan godt glæde dig til de spil du har. En fin debut til din PS3. Især Uncharted 2 er en rigtig fed oplevelse. Glæd dig !!!
Af chrfog
#119087
kan godt huske fornemmelsen nu, da jeg fik min første ps3 (B

men du skal virkelig glæde dig til at få hdmi kablet, det løfter lige spilleoplevelsen det sidste stykke. hvis du ikke er bare en lille smule forbløffet, når du sætter uncharted 2 i og ser den grafik, så er der noget galt med dig ;)
Af Hajfu
#119103
Jeg har aldrig i mit liv set noget lignende§§§!!!!!!
ELSKER DET..
Uncharted 2 graffiken styrer alle spil jeg har set blive spillet.
Til alle der ikke ejer spillet så vil jeg bare sige "det er så synd for jer"...få det.
Det er 100 % det værd..