Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hajfu
#119829
mhca skrev:Jeg synes spillet er ok på PC. Omend det godt kan tage lidt tid, før man rigtigt kommer i gang, og jeg er spændt på, hvor varieret det er.
Heldigvis betalte jeg kun 39 kr. for det til PC.

Det er nu afbestilt til PS3. Jeg kommer alligevel ikke til at gide spille de samme sceancer igennem igen på PS3'eren for at nå dertil, hvor jeg er nu.
Jeg har lige gennemført ac2 og jeg synes det var er et fedt spil. Det er også hvis man kan lide mysterier og fortællinger osv. De var fede. Uncharted 2 fik jeg gennemført på rigtig kort tid. Deres multiplayer stinker men singleplayer spillet er det bedste og flotteste jeg hR prøvet. Synd den ikke er længere. Men det var synd du Afbestilte den og måske køber den næsten. Jeg er allerede ked af at jeg ikke spillede ac1 før toeeren. Det er jo en historie. GTA 4 spiller jeg nu og det er okay.
Af mhca
#119837
Ja, man kan godt ærgre sig over ikke at have spillet 1'eren først.
Har brugt en time eller to på en iPod Touch version af AC1, og jeg overvejede da også at få AC1 i sin tid.

På den anden side, så skulle AC2 være væsentligt bedre, og man var måske gået død i 1'eren og dermed aldrig taget fat på AC2.

Eftersom, at det primært er historien, der er god, så tror jeg ikke, at jeg vinder det store ved at spille på PS3 fremfor at fortsætte på PC, nu hvor jeg efterhånden har lært styringen lidt bedre at kende.
Jeg kan jo altid købe AC3 (Brotherhood) til PS3, hvis jeg fristes efter at have spillet AC2 på PC.

Glæder mig bare til at modtage PS3'eren. Den kommer først på torsdag. Spillene og den ekstra controller + HDMI-kablet kom på under 24 timer fra afsendelse.
I alt har jeg betalt 3035 kr. (dvs. uden AC2). Jeg er ret tilfreds med prisen. Jeg må bare håbe, at den ikke går i stykker, da det tager længere tid end ved dansk reklamation, tror jeg.
Af causelessmeteor
#120761
Jeg købte ps3 slim160 gb for 2ugers tid siden med move, ekstra move controller og spillet sports champions til move.. Det er vildt grinern og man bliver vildt fanget af det... det sjoveste er disc golf, bue skydning og gladiator.. kan kun anbefale dig at købe det!!! og så købte jeg også killzone 2(genialt og vildt god grafik) og så bioshock 2(er helt afhængig af det... rigtig fedt spil) Men det bedste er dog move og de sidste 2 uger har jeg haft masser af venner på besøg, de er vilde med det og kan næsten ik få nok heh Mange gange bedre en wii, både grafisk og styringen. Men desværre koster move lidt meget: 449, ekstra controller: 349 og sports champions kostede 249.. Men det er bestemt pengene værd!!!! Dine venner vil elske det:-) Har aldrig på så kort tid haft så mange besøgende.. så crazy er de med det :-)
Af causelessmeteor
#120762
Og elsker kun spillet endnu mere for denne oplevelse.. Jeg havde haft sports champions en uges tid og holdte fest, hvor vi drak os pløre fulde og spillede til langt ud på natten.. men 2 af mine veninder blev tilbage(den ene har jeg været vild med i 3 år) Pludselig da vi spillede, begyndte veninden til hende jeg kan lide at sige, "mon denne vibrator kan bruges til noget" og begyndte og slikke og sutte på den for jeg skulle komme op at køre og det endte med vi endte i sengen alle 3:-p Så gir spillet et 12 tal :-) Og hende jeg kan lide er jeg begyndt at date med og i morgen skal vi ud på tredja date :-) :-)
Af mhca
#120771
Haha. God stil ;-)

Vidste ikke at Move var så alsidigt :P
Af chrfog
#120786
mangler kun barney, der siger "true story"
Af Ponduus
#120801
Situationsfornemmelse?

Men ja. Move er temmelig underholdende. Især hvis man er nogle stykker sammen.
Af causelessmeteor
#120869
Det er skam en true story... :-)

Og 3 date gik fint :-)

Men ved ik endnu om hun er intereseret i fast forhold eller om hun bare leger med mit hjerte :-(

Men det er ikke det der er det vigtige, det vigtige er at move en perfekt som underholdning og på fredag får jeg min mor og brødre på besøg, så det bliver sjovt at vise dem sports champions...

Og så skal der drikkes senere med brødrene og veinderne...
Af mhca
#120884
Vil du ikke give en opdatering om en uges tid eller to, om du begynder at blive lidt træt af gameplay'et?

For kunne forestille mig, at man måske selv begyndte at synes, at det er lidt trivielt, og at det mest er sjovt, så længe der er venner på besøg.

Jeg kunne også godt selv fristes til Move og netop også sports champions. Ved dog ikke om det kræver meget plads...
Af Ponduus
#120906
Jeg håber at få købt Move Stater Pack her til weekenden og i den sammenhæng kan jeg tage nogle billeder af mit værelse, så du kan få en ide om pladsen.

Hvis du er interesseret.
Af chrfog
#120917
du kommer nok til at slås med fodenden på chaiselong'en. evt kan du jo dreje tv'et en smule så er der plads nok. det går ikke, at man står helt oppe i tv'et, da mam skal lidt på afstand pga kameraet.
Af mhca
#120927
chrfog skrev:du kommer nok til at slås med fodenden på chaiselong'en. evt kan du jo dreje tv'et en smule så er der plads nok. det går ikke, at man står helt oppe i tv'et, da mam skal lidt på afstand pga kameraet.
Det er også, hvad jeg forestiller mig.

Lidt omstændigt, men man kunne flytte sofabordet og dreje TV'et i den retning (det er ofte drejet en smule den vej alligevel), hvis man skal lege med PS Move lidt længere tid.

Jeg har ikke travlt med at få PS Move, selvom man da godt kunne skrive det på ønskesedlen. Men ellers tror jeg bare, at jeg venter til udbuddet er større af spil, og måske falder prisen også.