Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#118798
Hey,.

Skal ind og købe to spil på fredag og en ps3 og jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvilke I synes er gode.
Vil helst have et godt singleplayer spil som er forholdsvis langt og der er meget at lave, ikke nemt at gennemføre osv. Og det kunne også være rart at få et godt multiplayer game.

Har følgende i tankerne:
Assassins Creed 2
Uncharted Amongst Thieves 2
GTA4

Hvad synes I?
Budgettet er 400 kr.
Af ramlas
#118804
uncharted 2 er et fantastisk spil, fed grafik, super gameplan, et at de bedste spil jeg har spillet og det er mange. Nok det flotteste grafik til dato!!!
Af Gaco
#118805
Déjà vu? Har jeg ikke lige set det spørgsmål et andet sted? :P

Det er svært at sige hvad der bedst rammer din gamingsmag men objektivt er Uncharted 2 nok det bedste bud. GTA IV har lidt framerate problemer og dårlig multiplayer, AC2 er et rigtig godt spil, men har ingen multiplayer så vidt jeg ved, og man bør næsten også spille 1'eren først. Dette kan selvf. også siges om Uncharted 2, men du kan jo nok både få 1'eren og 2'eren i dag til de 400 kr. da ingen af dem er nye.

Præsentationen, grafikken og animationerne i Uncharted 2 er noget af det bedste der er set i noget spil på tværs af alle platforme nogensinde. At resten af spillet også leverer er jo kun glædeligt :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#118806
Ligesom ramlas må jeg også sige Uncharted. Det er et ekstremt underholdende spil. Det er ikke så langt, men kan godt spilles igennem igen. 1'eren kan sikkert også findes billigt og er bestemt ikke dårligere.

GTA4 har en lang holdbarhed og er også meget underholdende.

Assassins Creed 2 kørte jeg personligt lidt træt i på trods af, at det er langt fra lige så ensformigt som 1'eren. 1'eren bliver hurtig ret kedelig, når man skal gøre det samme om og om igen. Men flot spil - bestemt.
Af Mysen
#118808
God of war 3 er også glimrende, og eller kan jeg kun bistå tilslutningen til Uncharted 2, selv om det dog hverken er svært eller langt. Resident Evil 5 er også udmærket, selv om det ikke matcher 4'eren.
Af Hajfu
#118809
Gaco skrev:Déjà vu? Har jeg ikke lige set det spørgsmål et andet sted? :P

)
Jo det har du sikkert, gav et svar til en medlem der spurgte om firmware, så jeg spurgte også ham.
Af Hajfu
#118813
Mysen skrev:God of war 3 er også glimrende, og eller kan jeg kun bistå tilslutningen til Uncharted 2, selv om det dog hverken er svært eller langt. Resident Evil 5 er også udmærket, selv om det ikke matcher 4'eren.
Jeg er ikke så meget til det "overnaturlige" med mumier og væsner. Men tak fordi du gad og svare.
Af Hajfu
#118818
ramlas skrev:uncharted 2 er et fantastisk spil, fed grafik, super gameplan, et at de bedste spil jeg har spillet og det er mange. Nok det flotteste grafik til dato!!!
Det er svært at sige hvad der bedst rammer din gamingsmag men objektivt er Uncharted 2 nok det bedste bud. GTA IV har lidt framerate problemer og dårlig multiplayer, AC2 er et rigtig godt spil, men har ingen multiplayer så vidt jeg ved, og man bør næsten også spille 1'eren først. Dette kan selvf. også siges om Uncharted 2, men du kan jo nok både få 1'eren og 2'eren i dag til de 400 kr. da ingen af dem er nye.

Præsentationen, grafikken og animationerne i Uncharted 2 er noget af det bedste der er set i noget spil på tværs af alle platforme nogensinde. At resten af spillet også leverer er jo kun glædeligt smil
Ligesom ramlas må jeg også sige Uncharted. Det er et ekstremt underholdende spil. Det er ikke så langt, men kan godt spilles igennem igen. 1'eren kan sikkert også findes billigt og er bestemt ikke dårligere.

GTA4 har en lang holdbarhed og er også meget underholdende.

Assassins Creed 2 kørte jeg personligt lidt træt i på trods af, at det er langt fra lige så ensformigt som 1'eren. 1'eren bliver hurtig ret kedelig, når man skal gøre det samme om og om igen. Men flot spil - bestemt.
I må godt lige fortælle hvad I synes om multiplayer i Uncharted 2..
Og sådan lidt mere om gt4, har aldrig spillet nogen af serierne, og når jeg ser på reviews bliver det rost op til et 10tal, men graffiken er lidt dårlig..synes jeg, for et spil der har været i gang i næsten 10 år.
Brugeravatar
Af smitty
#118853
Batman: Arkham Asylum er absolut også en bekendtskab værd :)

(Jeg har dog kun spillet det til pc)
Af Hajfu
#118855
Gaco skrev:Mærkeligt at du stadig tøver med Uncharted 2, men se så det her: http://www.gametrailers.com/video/revie ... ed-2/57258
Tøver ikke længere med Uncharted, tøver med gta4 og assassins creed 2.

For hvis uncharted har et godt story-singleplayer og god mulitplayer så er jeg ude efter et til spil der har et godt storyline og ikke er så kort at jeg gennemfører det hurtigt.
Af Supergris
#118867
Så prøv Red Dead Dedemption...
Rent 10-tal og masser af spilletid. Også multiplayer...
Af Mysen
#118920
Fallout 3: game of the year edition. 100+ timer