Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af causelessmeteor
#120869
Det er skam en true story... :-)

Og 3 date gik fint :-)

Men ved ik endnu om hun er intereseret i fast forhold eller om hun bare leger med mit hjerte :-(

Men det er ikke det der er det vigtige, det vigtige er at move en perfekt som underholdning og på fredag får jeg min mor og brødre på besøg, så det bliver sjovt at vise dem sports champions...

Og så skal der drikkes senere med brødrene og veinderne...
Af mhca
#120884
Vil du ikke give en opdatering om en uges tid eller to, om du begynder at blive lidt træt af gameplay'et?

For kunne forestille mig, at man måske selv begyndte at synes, at det er lidt trivielt, og at det mest er sjovt, så længe der er venner på besøg.

Jeg kunne også godt selv fristes til Move og netop også sports champions. Ved dog ikke om det kræver meget plads...
Af Ponduus
#120906
Jeg håber at få købt Move Stater Pack her til weekenden og i den sammenhæng kan jeg tage nogle billeder af mit værelse, så du kan få en ide om pladsen.

Hvis du er interesseret.
Af chrfog
#120917
du kommer nok til at slås med fodenden på chaiselong'en. evt kan du jo dreje tv'et en smule så er der plads nok. det går ikke, at man står helt oppe i tv'et, da mam skal lidt på afstand pga kameraet.
Af mhca
#120927
chrfog skrev:du kommer nok til at slås med fodenden på chaiselong'en. evt kan du jo dreje tv'et en smule så er der plads nok. det går ikke, at man står helt oppe i tv'et, da mam skal lidt på afstand pga kameraet.
Det er også, hvad jeg forestiller mig.

Lidt omstændigt, men man kunne flytte sofabordet og dreje TV'et i den retning (det er ofte drejet en smule den vej alligevel), hvis man skal lege med PS Move lidt længere tid.

Jeg har ikke travlt med at få PS Move, selvom man da godt kunne skrive det på ønskesedlen. Men ellers tror jeg bare, at jeg venter til udbuddet er større af spil, og måske falder prisen også.
Af Ponduus
#121405
mhca skrev:Hvis det ikke er for meget besvær, så må du meget gerne.

Du kan se min stue i denne video fra en anden tråd:
http://www.student.dtu.dk/~s052285/Blan ... e_2min.AVI

Det er ikke fordi, jeg har en meget lille stue, men jeg ved ikke, hvor meget plads, der er ideelt :-)
Så kom Move også op i mit lille kammer. Jeg har godt 2,5-3 meter fra kameraret til hvor jeg står, og det fungerer rigtig godt. Umiddelbart tror jeg ikke jeg kan komme tættere på, da mine arme bliver for lange og ryger udenfor synsfeltet.