Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kozz
#106251
Jeg er vild med The Matrix og kunne godt tænke mig trilogien, på et par fede BlueRay skiver.

Der skal være danske tekster. Where to look? :)
Af Martin Sjøstrand
#106255
Nu vil jeg ikke lægge hovedet på blokken, men jeg mener faktisk ikke den fås herhjemme, hvis du tænker på i bokssæt, den fås vist kun med engelsk tekst. Skal det være med dansk, så tror jeg du er nødt til at købe dem enkeltvis. Mener det var det en TP medarbejder sagde til mig
Af Kratz
#106285
Jeg har købt et Blu Ray boksæt med hele triologien
Må indrømme, at jeg ikke har fået dem set endnu dog...
Men går da kraftigt ud fra den er med danske undertekster, da den er købt her i landet.
Af Martin Sjøstrand
#106296
Godt jeg så ikke lagde hovedet på blokken :)

Hvor har du købt den, og til hvad pris?

Ham sælgeren i TP mente bare ikke den, af uforklarlig grund, kunne fås i boks herhjemme?
Af Kratz
#106324
Jeg købte dem i en lille butik tæt på Rådhuspladsen for 375 kr. Kan ærligt talt ikke huske hvad den hedder...

Til gengæld har jeg i mellemtiden tjekket hvilke sprog der står specificeret, og her er dansk ikke iblandt! Det overrasker mig en del må jeg indrømme. Ikke noget jeg normalt tjekker når jeg køber film.
Af RogueAgent
#106331
Kratz skrev:Jeg købte dem i en lille butik tæt på Rådhuspladsen for 375 kr. Kan ærligt talt ikke huske hvad den hedder...

Til gengæld har jeg i mellemtiden tjekket hvilke sprog der står specificeret, og her er dansk ikke iblandt! Det overrasker mig en del må jeg indrømme. Ikke noget jeg normalt tjekker når jeg køber film.
Selv om det ikke står på boksen kan det godt være teksterne er der alligevel, det kan jo være at man i det land hvor din version oprindelig er udgivet, har valgt ikke at angive "irrelevante" tekster på boksen.

Jeg købte f.eks. på et tidspunkt den australske version af Indiana Jones 4 (på DVD), og selv om det ikke er angivet på boksen, så var der danske tekster på.
Af Kratz
#106348
Ja, det er en god pointe RogueAgent.
Havde også tænkt mig at tjekke selve disken, men er ikke nået så langt endnu...
Af zubtv
#106376
Jeg har købt Matrix i Tyskland på BD alle 3 film i en box til 144 kr. med danske undertekster og engelsk Dolby TrueHD 5,1 lyd, hos http://www.mediamarkt.de/
Jeg er tit i Tyskland og Køber mine BD film der, da priserne er biligere en her hjemme.
Men Du kan også købe den her på BD i flere forskelige udgaver.
Tjek det her link ud.

http://www.laserdisken.dk/html/search.d ... ix&x=0&y=0