Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Polaris
#97005
Hola amigos!

Glædelig fredag!

Fik forleden PS3 i fødselsdagsgave og er på udkig efter et par nye spil. Jeg researcher stadig, men har indtil videre snævret feltet ned til tre. Fandt dem på denne PS3 spil top 10.

Indtil videre står God of War 3, Modern Warfare 2 og Just Cause 2 på listen.

Hvad synes I om de spil? (:

Tak!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#97006
Det er svært at komme udenom Uncharted. Det er uden tvivl et af de bedste spil til PS3.

Af de tre spil du nævner har jeg kun prøvet Modern Warfare 2. Det er godt, men ikke fantastisk. Har du prøvet forgængerne?
Af Cutter
#97009
Og Wipeout HD !!
Af Martin Sjøstrand
#97010
Jeg har lige tæsket mig igennem GOW3 i dag, og det er fantastisk! Som Rasmus siger, uncharted spillene er virkelig et must, og lige så med Modern Warfare 1 og 2

Heavy Rain er specielt, men kan man lide den slags, er det en stor oplevelse
Af Ponduus
#97314
Et lidt forsinket svar herfra.

Jeg er en ihærdig ps3-spiller, og har naturligvis prøvet de 3 omtalte spil. Af de tre spil snurrer Just Cause 2, som det eneste, stadig.

MW2 blev solgt, Gow3 blev lagt på hylden efter det var gennemført, men Just Cause 2 er bare vanvittig fedt og et totalt drengerøvs spil, som er umuligt at komme uden om, hvis man kan lide sandkasse-genren.