Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#32
Jeg har ikke fået set den, men har hørt meget positivt om den. Jeg er desværre meget dårlig til at sætte mig ned og få set en serie - jeg glemmer altid hvornår den kommer og så misser jeg afsnit.

Jeg elsker derimod at sætte mig ned og se en god film, og jeg har efterhånden også en hel del stående på hylden. Intelligente thrillers bryder jeg mig generelt ret godt om, men et aktionbrag er kanon.

Batman Begins er jeg f.eks. meget begejstret for lige i øjeblikket. :)
Brugeravatar
Af yksa
#33
jep serien Band of brother.
Personligt syns jeg at den er fed, og den historiske realisme gør faktisk at man vil se den igen.
jeg købte den til 299 kr. for en 6 dobbelt DVD.
og de overlevende fra den gang som fortæller om deres tid, syns jeg er lærigt. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#42
9.6/10 på IMDB med over 17.000 stemmer?!?
Kommer denne serie til Danmark eller SKAL man købe den på DVD? Jeg ejer ikke en DVD afspiller med undtagelse de der sidder i mine computere og det er for bøvlet ;)
Af marco
#43
Det er da bare at tage ud i Bilka og købe en DvD-afspiller de koster ikke mere end 250,- så er kvaliteten også derefter, men de fungerer ganske fint alligevel... :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#44
Så vidt jeg husker har den da kørt i Danmark, men den kørte vidst på en lidt alternativ kanal.

300 kroner for 6 DVD'er lyder dog umiddelbart ikke så dyrt.

Yakken: Hvis jeg kender dig ret, så er det fordi du endnu ikke har fundet en Bang & Olufsen DVD afspiller, som du havde råd til :D
Brugeravatar
Af yksa
#45
serien har været vist på DR1 og DR2, så den har været i Danmark :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#46
Jeg gik åbenbart glip af den i TV så... øv.

Og ja - det er fordi B&O vil ha 8K for deres møggrimme afspiller som ikke engang har HD-optager med! Få nu puttet den 200 GB disk ind i jeres DVD afspiller så far her kan få sit grej!