Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#72449
Hej

Jeg solgte min xbox 360 for 2 dage siden, og købte så en PS3 igår :)
Men.. Fifa stod rigtigt godt på Xboxen mht farver,skarphed, dybte osv, på xboxen var der 1-3 forskellige indstillinger inde i 'Display Options'.

På PS3 er det helt lyst, om jeg så sætter den på Sport/Biograf/Spil (Samsung LE32A465), det er som om at alt det lyse/hvide går igennem som aldrig før :/
alle spillerne på banen er meget mere firkantede, som om det er mere pixeleret - selvom jeg bruger samme kamera i spillet som på xboxen.

Har prøvet alle indstillinger på tv'et.
Er der indstillinger på PS3'en som på xboxen, for at ændre lidt i det?


Mvh Mark.
Håber jeg kan få lidt hjælp, da det er mega nedern når jeg var vant til at det faktisk så rigtigt godt ud.
Af Makaus
#72452
Det er med HDMI stik :)
Af bantam
#72455
De indstillinger, der normalt virker med de fleste TV og PS3, er således:

1. Sæt "Indstilling"/"BD/DVD indstillinger"/"BD 1080p 24Hz output (HDMI)" = "Aktiver"

2. Sæt "Indstilling"/"BD/DVD indstillinger"/"BD 1080p Video Output Format (HDMI)" = "Automatisk"

3. Sæt "Indstilling"/"Skærmindstillinger/"RGB fuld rækkevidde (HDMI)" = "Begrænset"

4. Sæt "Indstilling"/"Skærmindstillinger/"Y Pb/Cb Pr/Cr Superhvid (HDMI)" = "Aktiver"

Det er muligt, at punkt 3 skal stå modsat ("Fuld" hedder det vist).