Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#64443
Fjollet spørgsmål, måske, men kan man spille PS3 på et gammelt (7-8 år) billigt (meget) kassefjernsyn. De eneste stik der er i den, er scart og antenne stik.

Ja, jeg skal selvfølgelig have en fladskærm her en af dagene, men vil lige høre om jeg allerede nu kan købe en PS3, og spille på den - eller om jeg er nød til at vente til efter at Pana'en har indtaget sin plads i hjemmet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#64448
Ja, det kan du sagtens. PS3 har scart-tilslutning.
Af Marlowe
#64495
Nogle spil på Xbox360 kræver at køre 60Hz, og ikke alle (ældre) CRT-TV kan det.

Blev faktisk ret ærgerlig da jeg slæbte boxen hjem til en ven for at spille, og det eneste jeg havde med som kørte, var GTA4... som jo IKKE er multiplayer :(

Nogen der ved om PS3 har samme 50/60Hz issue..?
Af Lorentzen
#64500
Marlowe skrev:Nogen der ved om PS3 har samme 50/60Hz issue..?
Ikke noget jeg har oplevet med et eneste af mine spil på vores gamle 32" Crt philips lyder også mærkeligt at xboxen ligefrem forcer det til de 60 :/
Af Marlowe
#64502
Man kan nemt sætte X360 til at køre (PAL) 50Hz i stedet for standard 60Hz, men får en advarsel om at ikke alle spil vil virke. (http://support.microsoft.com/kb/917304) - Spil der er "60Hz Only" (som f.eks. Gears of War) nægter simpelthen at starte op hvis output er sat til 50Hz.
#64503
udgang99 skrev:Fjollet spørgsmål, måske, men kan man spille PS3 på et gammelt (7-8 år) billigt (meget) kassefjernsyn. De eneste stik der er i den, er scart og antenne stik.

Ja, jeg skal selvfølgelig have en fladskærm her en af dagene, men vil lige høre om jeg allerede nu kan købe en PS3, og spille på den - eller om jeg er nød til at vente til efter at Pana'en har indtaget sin plads i hjemmet?

Du kan sagtens, men grafikken er ganske enkelt frygtelig!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#64512
Pjat. Jeg har spillet PS3 på et 28" B&O adskillige gange og det ser ud som man kan forvente på et CRT TV. Ja, det har ikke samme opløsning som på et HD-TV, men det ser udmærket ud.
Af Klaus-
#64534
Du har ret, jeg var for hurtig i vendingen.. Men efter man har prøvet det 1 gang på et hd tv, så er der ingen vej tilbage :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#64535
Jeg tager nogen gange min PS3 med i sommerhus og tilslutter den på et gammelt 32" Philips CRT-TV.

Oplevelsen er fin, men nogle spil er svære at overskue pga. den noget lavere opløsning. Guitar Hero og Little Big Planet er dog stadig sjove :)
Af udgang99
#64631
Hej guttere!!!

Jeg købte den PS3 igår, og den køre fint på den gamle kasse! ;-) Har dog kun fået spillet lidt Burnout Paradise på den, og det ér lidt svært at orientere sig på kortet samtidigt med at man freser af sted! :-) Nævnte jeg at skærmen er blot 21" lol !!!

Glæder mig til at opgradere til Pana x10 42" ;-)