Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Radtn
#62369
Hej

Plejer at bruge cdwow.com, men de har hævet priserne kraftigt på det seneste.... nogle alternativer?

Play.com er vel hjemmehørende på Jersey og dermed kommer der told på?

Torben
Af Kief
#62371
Radtn skrev:Hej

Plejer at bruge cdwow.com, men de har hævet priserne kraftigt på det seneste.... nogle alternativer?

Play.com er vel hjemmehørende på Jersey og dermed kommer der told på?

Torben
Har før købt med succes på www.dvd.co.uk
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#62374
der er en lignende tråd der hedder noget med "udenlanske butikker" hvori der er en del bud. Tråden burde på første eller anden side i "seneste" listen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#62377
Dit eget bud var cdwow.com, som sender fra både Hong Kong og Schweitz...
Af danji
#62381
Radtn skrev: Play.com er vel hjemmehørende på Jersey og dermed kommer der told på?
Absolut ikke. De bor i England og derfor er alle priser som udgangspunkt i pound sterling. Gratis levering i hele europa.
Af Biver
#73886
danji skrev:Absolut ikke. De bor i England og derfor er alle priser som udgangspunkt i pound sterling. Gratis levering i hele europa.
Jeg undskylder for at hive en halvgammel tråd frem igen...
Men jo, de hører til på Jersey, så der kan snildt komme told på :)

Jeg har ihvertfald været "uheldig" et par gange, hvor jeg første gang sendte en høflig mail til PostDanmark, og fik et ubehøvlet svar tilbage O-O
De øvrige gange har jeg derfor ladet pakken gå retur til Play, og fået mine penge tilbage - Play.com skriver endda selv, at der er risiko for told ved deres forsendelser.

Hvorimod dvd.co.uk og game.co.uk skriver, at alt over £20 bliver sendt fra England ^_^