Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Naiera skrev: 12. nov 2024, 15:48 Det kommer i allerhøste grad an på den enkelte film eller serie, om normal Blu-ray er bedre end 4K-streaming eller ej.
Jeg ville argumentere for at det for større film oftest er tilfældet på billedsiden, jeg har aldrig oplevet noget andet i nogen sammenligninger jeg har lavet, og lyden er altid markant bedre. Særligt hvis man har et surround anlæg, så er der himmel til forskel. Mange film lyder flade, kedelige og mangler simpelthen dynamik på streaming.
har lige tjekket bibliotek.dk og det er bluray i normal udgave

jeg har selv haft dem på bluray og har også købt dem på itunes i extended udgaver og billede mæssigt er streaming lige så godt som bluray. Da du bruger homepod vil lyden være fin via streaming, jeg kan godt høre forskel på mit anlæg der er bare mere lyd og detaljer på en fysisk skive
du kan købe alle 3 film på itunes til 147 I alt og det extened version i dolby Vision og dolby atmos
jkn789 skrev: 14. nov 2024, 01:56 har lige tjekket bibliotek.dk og det er bluray i normal udgave

jeg har selv haft dem på bluray og har også købt dem på itunes i extended udgaver og billede mæssigt er streaming lige så godt som bluray. Da du bruger homepod vil lyden være fin via streaming, jeg kan godt høre forskel på mit anlæg der er bare mere lyd og detaljer på en fysisk skive
De har også UHD bluray versionen