Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fidoble
#342854
Jeg har lige købt min første Sonos højttaler og har fået sat den op.

Indtil videre har jeg bare afspillet musik via AirPlay og det fungerer sådan set meget godt.

I dag ville jeg prøve at afspille musik via Sonos app'en.
Jeg bruger Apple Musik men kan umiddelbart ikke tilgå mine playlister fra Sonos app'en?

Når jeg trykker på "Min musik" skriver den "Dit bibliotek er ikke tilgængeligt i øjeblikket - prøv igen senere"?

Andre der oplever dette eller er det mig der er gal på den hvis jeg skal afspille mine egne playlister?
Af lennon
#342859
Så vidt jeg husker ( - havde YouSee),skal man lave playlisterne inde på Sonos brugerfladen. Man kan ikke "bare" pushe dem man har på musiktjenesten over på Sonos . .
Af Fidoble
#342861
Jeg kan se på Sonos brugerforum at der er andre der har samme problem, så det er noget der har virket før.

Ikke at det gør det helt store, for det er noget nemmere at finde musik i Apple Musik appen og så bruge AirPlay til Sonos højttaleren. Så for min skyld har de god tid til at fixe problemet :)

Men tak for svaret Lennon
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#342867
Adgangen til Apple Music virker sådan lidt random on/off. Ofte så er linket ind til playlister og andet dødt og kommer igen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#342875
Apple har et API, som Sonos bruger, så fejlen er nok primært hos Sonos. Selv hvis Apple skulle ændre deres API, så er det jo Sonos' ansvar at opdatere deres app bagefter.
Af kabri
#342903
Herhjemme er vi endt med at bruge apple music med airplay på Sonos. Det er bare lidt lækrere at bruge Apples eget app interface og funktionalitet.
Af Jever1970
#342926
Jeg har nu ikke oplevet de store problemer med Apple Music via Sonos app, API har dog været noget begrænset.

Men der er nu endelig kommet en opdatering, i hvert fald til S2, med en meget bedre brugerflade til Apple Music via Sonos app, lidt ala Spotify's brugerflade i Sonos app.