Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#333092
Af en eller anden grund, så må danskere vente på Monsters at Work til slut-august – med mindre man kører med DNS-trick på Disney+.

Hvis man kan lide Pixar-film, så synes jeg, at det er god underholdning. Jeg var lidt spændt på Pixar i serie-format, men det er forholdvis vellykket i de første afsnit. Ikke helt samme høje kvalitet som deres film, men stadig fint.
Af steen6400
#333100
+1 til Devs
Af Don Johnson
#341605
+1 for Severance og Devs
Ellers:
Star Trek: Discovery
Force
Ozark
Raised By Wolves
Evil
The Boys (3. sæson starter i Juni)
Top Boy
The man in the high castle
Brugeravatar
Af Naiera
#341806
Sløvhestene hos Apple+ er mega god, synes jeg.

Severance skal lige have et par afsnit mere, før jeg er overbevist.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#341857
Man skal se 4 afsnit af severance før den fænger. Vi bingede de sidste afsnit (så meget som man nu kan med 1 time lange afsnit) fordi den var så spændende. Fed serie. Håber de ikke nosser den op.
Af jkn789
#341875
Kan også anbefale Severance. Andre gode serier på Apple + er Slow horses og The last days of ptolemy Grayog Teheran. I det hele taget synes jeg at Apple har generelt højt niveau på deres serier.
Af isteen
#341884
visca blaugrana skrev: 20. apr 2022, 13:47 Queen of the south paa netflix

Jeg kan se den ikke er paa dansk netflix, men jeg vil klart anbefale den alligevel (maaske med VPN)?
Der er 5 sæsoner på Netflix Danmark
Af visca blaugrana
#341886
isteen skrev: 22. apr 2022, 16:28
visca blaugrana skrev: 20. apr 2022, 13:47 Queen of the south paa netflix

Jeg kan se den ikke er paa dansk netflix, men jeg vil klart anbefale den alligevel (maaske med VPN)?
Der er 5 sæsoner på Netflix Danmark
Perfekt.. jeg kiggede mare paa https://unogs.com/ men maaske den ikke er saa noejagtig? men serien er ihvertilfaelde rigtig god..
Brugeravatar
Af Naiera
#342638
Strange New Worlds ser ud til at kunne blive det bedste Star Træk siden TNG eller DS9 :s <B
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12