Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kfk
#5375
Ok, Viewsonic er ikke forhandler men producent, men dette forum er vist det, der passer bedst.
Dette indlæg er blot en advarsel til folk, der evt. værdsætter support ifbm. køb at skærm.
Lad det være sagt: Viewsonics er KATASTROFAL.
For det første svarer de ikke altid på emails.
For det andet udgøres supporten (de gange jeg har ringet) af nogle unge piger, der ikke kender modellerne, og hvis visdom ikke rækker længere end til: "Har du prøvet at gå ind i menuen"... og svarer: "øhhh... det ved jeg ikke", når man så spørger, hvilken en de specifikt tænker på.
Hvis jeg lige havde sådan et firma, tror jeg nok jeg ville sørge for at have et lidt mere tillidsvækkende ansigt udadtil.
Af Muws
#5376
Well, min oplevelse er lige modsat. Har snakket med dem et par gange, vedr. min "gamle" VG712b, da jeg havde lidt knas med DVI'en. Fik utrolig god of professionel hjælp.

Sidst jeg snakkede med dem, var fordi jeg var på jagt efter et "officielt" wallpaper med deres logo (de 3 fugle) i en høj opløsning. På dette fik jeg dagen efter svar fra en af de øverste pr ansvarlige for Viewsonic i europa, som skrev en længere mail til mig, og takkede for min interesse - synes det var ret cool :)

Men tror du har været uheldig, da både jeg, og de par stykker jeg kender som også har snakket med deres hundeservice, har alle haft gode oplevelser.
Brugeravatar
Af azrael
#5379
Jeg kan kun tilslutte mig Kaspers oplevelse. Faktisk er jeg bange for nogensinde at købe et Viewsonic produkt igen pga. den dårlige oplevelse jeg har haft i forbindelse min CRT skærm (fra deres professionelle serie).

Lige nu kører jeg på 4. eller 5. model. Jeg kan faktisk ikke længere huske det helt præcist, men jeg har skrevet en mere udførlig beskrivelse af mine prøvelser andetsteds i forum. Som sagen står nu, får de lov til at hente skærmen *uden* at levere en "bytter" når den aktuelle model dør. Jeg orker ikke mere.

Jeg har skriftligt kontaktet Viewsonic flere gange, men har *aldrig* hørt en lyd tilbage fra dem. De gider vist kun svare hvis man ikke har en klage? Den eneste kontakt jeg har haft var via deres "servicepartner" InfoCare og så seneste deres call center (som vist bare fremsender klager til InfoCare).

Jeg er faktisk lidt ked af mine oplevelser med Viewsonic, fordi jeg altid havde regnet dem for at være et godt mærke, og de får jo også generelt ros for deres produkter. Som landet ligger, tør jeg dog nok ikke købe nogen af dem igen.

Hilsen,
az