Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af amun
#45986
Nogle der kender et godt sted at købe det her tv hjem ?

Panasonic TH 42PZ85E hvor de behandler det nogen lunde ordenligt :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45989
Panasonic Center er nok et godt sted at starte.
Af amun
#45993
Hmm det er ikke der inde, et sted på sjælland man kunne hente det selv måske ? uden det er vildt meget dyrer end at købe det på nettet
Af amun
#45994
hmm hvad hvis man skulle bestille det hjem, er cinemagic et godt sted ?
Brugeravatar
Af kthomsen
#45996
har selv fået fra cinemagic, bragt ud næste dag med budstikken(ekstra tillæg). Nul problemer der.
Af amun
#46005
budstikken?
Af nkbitsch
#46041
Elgiganten har det også, og de har også prisgaranti. Så hvis du finder det billigere et andet sted, printer du bare butiksnavnet og prisen ud, og tager det med der op. Så kan du hverfald få det med, med det samme.

Forresten, så har de også et pioneer 4280 på tilbud til 13K lige for tiden ! Har selv lige samlet sådan et op (fik endda pruttet et beslag til en tusse med i prisen). Jeg tvivler på at du for et tilsvarende tv til den pris, jo mindre du selvfølgelig ofre en ISF-kallibrering på dit pz85 :)

Det skal lige nævnes at 4280 mangler ISF menuen og lyssenser, ellers er panel og billedprocessor identisk med 428xd, som de fleste nok vil mene er det bedste 42" TV på markedet.
Af stellahell
#46153
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Lad os sige jeg bestiller et tv på nettet og for det leveret med posten. Hvis der så er reklamationer og jeg skal sende det tilbage - hvem betaler forsendelsen? Mig eller netbiksen?

Det er lidt min eneste begrundelse for at handle hos Multimediaworld.dk, da jeg kan afhente det her i kbh.
Har bestilt et PX80 hos dem, men de bliver ved med at udskyde leveringsdatoen og siger at deres hollandske leverandør ikke kan gi' dem en fast dato. Så jeg tænker lidt på at afbestille hos MMW og bestille hos cinemagic i stedet for, da jeg har hørt en del godt om dem. Og så har de det rent faktisk også på lager...
Af Hummelshoj
#46156
Bestilte et TH-42PX80EA hos vivashopping i går eftermiddags kl 15.27 kan jeg se på ordre bekræftelsen. http://www.vivashopping.dk/product.asp?product=986

Efter 10 min ringede de og sagde at de kunne levere inden for en halv time. Kl ca. 16.15 havde jeg mit tv, altså ca. 45min efter jeg trykkede udfør betaling på hjemmesiden. De kan nok ikke give lige så hurtig service hver gang, men jeg er i hvert fald super tilfreds.

ps. Gratis fragt i stor Kbh. Jeg bor i Hvidovre[/url]
Af stellahell
#46170
Damn det er hurtigt :) Jeg må vente til imorgen. Bestilte mit hos Cinemagic og de ringede mig op 10 min. senere, for at bekræfte min adresse. Jeg fik samtidigt svar på, at de betaler forsendelsen ved reklamtioner. Man ringer bare til dem og så sender de en porto label.
Brugeravatar
Af kthomsen
#46172
amun skrev:budstikken?
Ja budstikken. Det er et fragtfirma.