Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Law-st
#41234
Hey.. Jeg vil købe dette tv, og har fundet frem til at det er noget billigere at købe det på nettet (tyskland).. jeg har en liste her.. http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... th-37px80- panasonic.html?ts=1216267116802 ... er der nogen der kan anbefale en af disse forhandlere, for ikke at risikere noget fusk.. Eller er der nogen der kender en god forhandler der sælger dette tv til maks 6000 kr..? Jeg er sgu ik så god til at finde frem til den rigtige forhandler, så hvis nogen kan ville det sgu være super
Af BrunoB
#41267
Blot en ret vigtig ting. Jeg har købt flere elektronik- og PC-ting i Tyskland over nettet. Og praktisk talt hver gang er det blevet både dyrere og især langt mere besværligt end det ser ud på papiret.
Næsten ingen af de tyske firmaer vil acceptere Visakort betalinger.
De bevæger sig betalingsmæssigt i det forrige årtusinde.
Først forsøger de sandsynligvis at få dig til at oprette en såkaldt "postbank" konto på deres posthuse :s :( ;;)
Det er ikke en gang løgn :D
Så forsøger de at få dig til at betale gennem en bank.
Og hvis du så synes alt dette bliver for besværligt eller dyrt, nægter de at handle med dig :p

Behøver jeg fortælle hvad der skete da jeg blev nødt til at returnere noget !:(
--------------
EDIT
Sjovt nok er et af firmaerne på din liste: dnet24
Brugeravatar
Af kthomsen
#41281
cyberport.de på din liste har jeg selv købt fra uden problemer, men aldrig store ting som tv.
Man skal have digital signatur når man betaler med visa/dankort, som man logger på sin netbank med via en feature igennem cyberports betalingssystem(det sker helt af sig selv).
De ting jeg har købt(f.eks. babyalarm) tager ca. 14 dage at få leveret via DHL fra cyberport.de.
Hvis du bruger dem, så tag og opret medlemskab hos dem, så kan du altid tjekke dine bestillinger og det er lettere for dem at tjekke din ordre skulle der være problemer.
Husk at skrive ordrenummer ned eller printe ud, som man altid bør gøre via internet, ifald emailen strejker! ;)

Jeg har oplevet 1 gang med dem, at jeg ikke fik en bekræftelse. 13 dage efter var beløbet trukket og dagen efter det havde jeg produktet, selvom jeg troede ordren var gået i vasken!

Held og lykke!
Af Law-st
#41289
ok.. Så Kthomsen, du fraråder mig at købe over nettet i tyskland?? Hvor findes dette tv så billigst, hvis man skal købe over nettet i DK?
Brugeravatar
Af kthomsen
#41291
Law-st,
Jeg fraråder intet! Men jeg kan heller ikke garantere at det altid er godt!
Som jeg skrev tidligere, så har jeg selv brugt cyberport.de til at købe ting uden problemer! Jeg har bare aldrig købt store ting som TV.
Man kan vel også have både gode og dårlige oplevelser med Expert og Fona selvom de ligger lige henne om hjørnet?!

Hvis du vil finde den billigste pris i DK så lav en simpel google søgning.
Tror det er getmore.dk for tiden men kender dem ikke.
Af JBkaffe
#41307
Mjello...jeg ved ikke noget om de tyske forhandlere, men getmore vil jeg absolut fraråde. Tjek blot forummet her på siden :)
Brugeravatar
Af smitty
#41309
Law-st skrev:Eller er der nogen der kender en god forhandler der sælger dette tv til maks 6000 kr..? Jeg er sgu ik så god til at finde frem til den rigtige forhandler, så hvis nogen kan ville det sgu være super
Det billigste jeg kan finde i DK er her: 37PX80E

Dog er den ikke på lager, men hvis det var mig ville jeg vente på den også selvom den er kr. 800 dyrere end dit budget på kr. 6.000.

Men ellers god jagt ;)