Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AcesUp
#40708
http://tapeconnection.dk/default.aspx

Hørt de bliver rost til skyerne på recordere.dk men på trustpilot bliver de sgu svinet af en del.
Lyder som om at bor man ikke tæt på dem og kan møde op personligt med tv der skal repareres så er man i problemer..

Nogen der kender noget til dem?

da ccproshop desværre ikke kunne levere mit tv overvejer jeg at købe hos dem i stedet.
de er vist ikke et Panasonic center men de yder stadig garanti og ikke kun reklamationsret.

men vil da gerne lige høre fra folk herinde hvis nogen kender noget til dem.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#40710
Jeg købte i sin tid en DLS subwoofer hos Tape Connection. Efter noget tid begyndte den at lyde forkert og Tape Connection behandlede sagen virkelig fint.

Først var jeg i korrespondance med dem omkring løsningsforslag og de foreslog jeg kom ind, så de kunne høre. Den røg til reparation, men kunne ikke laves, så jeg fik en ny uden problemer.
Desuden er min oplevelse at personalet derinde, er ganske kompetent på mange punkter.
Af AcesUp
#40711
ok mange tak Rasmus.

tror du også hvis du skal komme med et skøn at de behandler kunder der handler over deres hjemmeside på samme måde?

Jeg bor i næstved og kommer ikke lige derind sådan jævnligt:-)

Og har lige søgt lidt på dem og fundet en sag de taber hos forbrugerklagenævnet men det er de ligeglade med og nægter at følge den dom...
Har sgu aldrig hørt om at man kunne nægte det..
men det gjorde de altså og blev så hevet i retten hvor de igen tabte.

Så udfra det virker de jo som nogle gadesælgere... hehe...

Dog er deres pris på px80 god og jeg gad jo godt have det tv med garanti:-)
Af Zacho
#40717
Man kan altid vælge at tage en sag i retten.. Forbrugerklagenævntet er mere vejlledende end gældende.

Tape connection har generelt et godt ry, men desværre et par dårlige sager. Det vil du nok kunne finde ved de fleste virksomheder, nogle føjer sig bare til sidst, hvor andre synes man skal have sat et standpunkt ved f.eks. at lade en sag gå videre i retten.
Jeg synes sku det er respekt at de tager en retssag. Hvis du behandler varen 100% som man kan forvente, så ser jeg ingen problemer hos Tape Connection.
Brugeravatar
Af Stefan V
#40721
Tapeconnection har jeg hørt en del godt om, dem kan du roligt bruge!
Men kan du ikke bare købe det i Karrebæksminde, er det ikke tæt på næstved?
Af AcesUp
#40729
jo opdagede efter lidt tid at de havde en forretning hernede også:-)

Så regner med at tage derud imorgen..
Havde kun set de var i århus og kbh til at starte med.
jeg tager chancen med dem i hvert fald. :-)
Af red_martians
#40742
Bjarne dernede i Næstved er helt ok. Men husk det er en meget lille biks. Så du kan kun måske se skærmen. Han vil derfor bestille den hjem til dig, og hvis der går noget galt kan du også indlevere en hos ham.