Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#40537
Hej jeg har scoutet markedet lidt for en forhandler af et tv og er nu stødt på denne forhandler og ville gerne købe hos dem da der er garanti på deres produkter og ikke kun reklamationsret.


Men jeg kan ikke rigtig finde noget data på det her selskab.
Altså om de er noget værd.


derfor ville jeg lige høre her om der er nogen der kender noget til dem??
Af Zacho
#40547
Jeg har nu aldrig hørt om dem.. Men med den butik, og et CVR nummer som er registreret d. 01.03.1989 ... Så kan man vidst roligt kalde dem et større/stabilt selskab.

Så jeg ville sige Go for it.
Af AcesUp
#40552
Ja det virker vist rimelig logisk at de så er et ganske godt selskab..
Mange tak for det med deres 20 år på bagen...
Kan også se på deres hjemmeside at de fejrer 20 års jubilæum:-)


Var nemlig fordi de havde 42px80´eren til 8.5k og de er autoriseret panasonic forhandler så det er med den dejlige 30 måneders garanti.

Godt nok ca 1300 kr dyrere end de billigste parallel importerede modeller men dem giver jeg sgu gerne for den større sikkerhed:-)
Af kwjkwj
#40559
Jeg har snart lidt erfaring...

Jeg modtager et 42px80 imorgen fra dem. Jeg undrede mig over at status på min bestilling ikke blev opdateret efter et godt døgns tid og så ringede jeg til dem for at høre hvornår jeg kunne forvente at få mit tv. Det var i mandags jeg bestilte.
Svaret var så, at jeg først får det fredag. Det er fordi jeg bor i Odense og de kører det selv ud - de var blevet træt af post og fragtmænd. Og han nævnte eksplicit at en plasmaskærm jo skal transporteres lodret (ved ikke rigtig om alle overholder det).

Så selvom de godt lige kunne fortælle at jeg skulle vente så længe, synes jeg egentlig det virker til at være lige som det skal være. Det er en udemærket pris (har ikke fundet andre lavere) for 42px80, hvis det skal være gennem panasonic center - husk i øvrigt at melde dig ind i panasonic klubben (http://www.club-panasonic.dk/club_panasonic/) - det giver vist lidt ekstra garanti.

Mvh kwjkwj
Af AcesUp
#40560
måske billigere her.
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... pti1).html
de skriver da i hvert fald det er under panasonic danmark de sælger den og at det ikke er parallel import.
men kun lille besparelse i forhold til.

Ja de må sgu gerne bruge et par dage ekstra på at levere til mig hvis de leverer selv og dropper post "kaos" Danmark.
Tror dog jeg først fik bestilt efter de var udsolgt så hvornår min er hjemme ved jeg ikke.. :)

Men ja, haster ikke helt vildt selvom man da gerne vil have den.


Og ja, han nævnte derhennefra den med medlem så det gjorde jeg samtidigt...
regner med at det er ok selvom der på panasonic-centers hjemmeside står at min garanti gælder for vare købt efter den 3 juli....
Gætter dog på 3 juli må være med? :-)
Af kwjkwj
#40561
Jeg mener at have læst et sted at man skal melde sig ind dagen før man køber, men spørgsmålet er om ikke det er fakturadatoen der gælder og den kan vel næppe være baseret på bestillingstidspunktet, men på leveringstidspunktet.
Af kwjkwj
#40562
Linket poppede først frem nu :o

Men wupti er vel næppe et panasonic center ;) Så du får ikke de 30 måneder - og så kommer der jo lige fragt på 400. De 100 kr er vist givet godt ud...
Af AcesUp
#40564
nå ja, ingen problemer..
Det må jo være faktura dato.

Kan vel næppe starte min 30 måneders garanti ugen før jeg modtager tv´et:-)


Og nej den med vupti valgte jeg også let fra da det kun var 100 kr billigere:)
Af Zacho
#40573
kwjkwj skrev:Linket poppede først frem nu :o

Men wupti er vel næppe et panasonic center ;) Så du får ikke de 30 måneder - og så kommer der jo lige fragt på 400. De 100 kr er vist givet godt ud...
Wupti køber dem gennem en autoriseret Panasonic leverandører. Så bare du melder dig ind på Panasonic.dk klubben så får du den udvidet garanti.
Af kwjkwj
#40575
Zacho skrev:
kwjkwj skrev:Linket poppede først frem nu :o

Men wupti er vel næppe et panasonic center ;) Så du får ikke de 30 måneder - og så kommer der jo lige fragt på 400. De 100 kr er vist givet godt ud...
Wupti køber dem gennem en autoriseret Panasonic leverandører. Så bare du melder dig ind på Panasonic.dk klubben så får du den udvidet garanti.
Sådan som jeg har forstået det, skal man købe hos en forretning der er med i panasonic center (en kæde) for at få 30 måneders garanti. Selvom en forhandler er autoriseret Panasonic forhandler er det ikke det samme som at forhandleren er med i panasonic center. Så jeg tror ikke at den med wupti holder...
Af kwjkwj
#40728
Jeg har så stadig ikke fået mit tv...

I fredags skete der ikke noget, så jeg ringede til dem og fik at vide at turen nu var planlagt til mandag. Idag skete der heller ikke en skid og jeg ringede og fik at vide at turen idag var aflyst og at jeg slet ikke stod på listen over dem, der skulle have idag. Men nu er jeg blevet lovet at de kommer imorgen inden middag. Så nu håber jeg bare de overholder det.

Det er sådan set ok, at de har været nødt til at ændre planer, men de har ikke ringet til mig en eneste gang. Det synes jeg er for dårligt.

Så det virker til at der er noget kludder i deres udsendelse af skærme, men det er også muligt at jeg bare har været uheldig. Udover problemerne virker de nu stadig til at have helt styr på sagerne (ja, jeg er måske bare for tålmodig)

Men jeg håber dælme at det tv kommer imorgen...
Af AcesUp
#40730
ja jeg snakkede med dem mens jeg sad på nettet og bestilte og der sagde de bestil du bare og så får du det med posten en af de nærmeste dage.


Jeg spurgte gentagne gange om de var sikker på at der var flere tilbage så jeg kunne få mit tv asap og de svarede ja.

jeg ringede til dem 5 min senere da jeg havde færdiggjort min bestilling for at sikre mig og de sagde at ja der var et tv til mig og at de ville få det sendt asap.


Dagen efter fik jeg så en mail om at de var udsolgt og jeg var nummer 2 i køen og at de ikke kunne svare på hvornår de fik nye tv hjem.
nå nej fik faktisk ikke en mail men kunne læse det svar på ordre status på deres hjemmeside.


Så nu leder jeg efter tv´et et nyt sted til god pris inklusiv garanti og ikke kun reklamations ret :)
Af kwjkwj
#40803
Så fik jeg mit tv... Det kom som aftalt denne gang.

Så det er noget lort med det fragt der, men udover det er det jo svært at få den til den pris, så jeg vil da alligevel mene at det har været de 1000 kr værd at tage bøvlet.

Iøvrigt er 42px80 jo bare et rigtig lækkert tv :)