Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Diazz
#39123
Jeg kan købt en del ting gennem getmore. Dog ikke TV men computerudstyr og har ALDRIG haft problemer med dem. Go service og levering
Brugeravatar
Af Andromedia
#39125
For 100 kr mere kan du købe den hos feks Cinemagic, som mange har anbefalet.
Af lubek
#39128
Plus 200 kr. i fragt ;;)
Af Diazz
#39131
Men samme oplevelser kan du jo stort set finde ved alle forhandlere
Af Nick_S
#39132
Sgu ikke hvor de er blevet frataget E-Mærket osv..

Ville for alt i verden ikke handle hos Getmore.
Af Thor-thor
#39146
Jeg ville undgå Getmore, især når vi taler om at spare nogle få hundrede kroner.
De har et nærmest legendarisk dårligt, ry når det kommer til reklamation og lignende.

Men det er jo dig selv der får "underholdningen" med dem, hvis noget går galt, så...

T
Af Beaker
#39183
Det er da utroligt at kr. 300,- kan få en til tvivle på om man skal spare en forholdsvis "lille" beløb på en genstand som man måske skal bruge i 5-10 år - dvs. under kr. 50,- om året, mod den usikkerhed der er med den nævnte forhandler mht. efterfølgende service.

Så betal du kr. 300 mere og vær sikker på en ordentlig behandling.

/Beaker
Af Dilly
#39195
jeg har handlet med getmore utallige gange og har aldrig haft problemer med support, levering eller RMA sager. jeg har åbenbart været heldig, men tror de fleste kritikere aldrig selv har handlet med firmaet, men derimod blot har hørt om rygterne
Brugeravatar
Af A 666
#39197
Det er da næsten ireleveant om nogen har haft gode oplevelser med dem, når de drukner i den enorme mænge af dårlig omtale.
Der har været så mange absurde og fuldstændige uacceptable sager med getmore a/s at man bør fuldstændig unlade at handle med dem.

Hvordan ved du i øvrigt de har den omtalte skærm på lager ? Du skal da ikke regne med hvad der står på deres hjemmeside.
Men du kan jo altid prøve at ringe til dem. nååårh nej de tager jo ikke deres tlf på oplyste nr.

Personligt har jeg haft 3 handler med dem, alle 3 har jeg fortrudt. Her er kort fortalt 2 af dem.
Jeg bestilte et logitech tastatur som der var grøn lager status på.
Det tog 5 uger om at ankomme, jeg havde ingen mulighed for at afbestille undervejs.
1 stk defekt graffikort skulle ombyttes/refunderes. Det tog 6 uger om at få mine penge. Efter ca 10 tlf samtaler, uendelige mails frem og tilbage, blev nød til at true med dr's kontant et par gange før der skete noget i sagen.

Nu er du advaret og har fået et tip med på vejen, hvis du skulle være så "dum" at bestille noget hos det fusker firma.
Af BrunoB
#39327
lubek skrev:Men der har jo værest så meget dårlig omtale, så skal man tage chancen?
Ja gør det endeligt :D
Men lov at du vil melde tilbage hvodden det gik.
For det er altid så underholdende at høre om ifm det firma 8) O_O 8)
Af Dr. Zelig
#39421
Har selv været med til at købe et hav af hardware og 2 stk. 42" pioneer plasma TV hos Getmore og har aldrig haft noget at beklage mig over.

Ingen ting har været defekte og hvis der har været tvivl har jeg fået fat i dem på telefonen efter en relativ kort ventetid og de har været behjælpelige.

Har prøvet mange forhandlere, og det er stort set kun SHG der har skuffet mig med servicen.
Af SPY
#39423
Hejsa

personlig vil jeg ikke selv handle ved dem. men

Hvis du snakker om folk og deres oplevelser af diverse selskaber, så høre du både folk der er glade og folk der er utilfreds med dem, og det vil være alle foretninger, desvære, men sådan er det.

Jeg fortrækker selv, hvis uhelde er ude og jeg skal have en RMA sag, så vil jeg helst kunne køre hen til foretningen, og snakke med dem personligt, syndes det giver et bedre, muglighed, hvis der er tvivl.

jeg har haft dårlige oplevelser ved Prcdata, shg, og midtdata også gode oplevelser, men med hensyn til de dårlige, var prcdata og shg, med til at finde en løsning, således at jeg bagefter var tilfreds oven på en dårlig oplevelse..De tjente ikke så meget på det salg til mig, men de fik en kunde der kom tilbage, igen for at handle, men hvor midtdata, vil jeg overhovet ikke handle mere ved.

men lige gyldig hvad så hvor der er 2 personer så er der somregl 2 meninger om det.

/SPY