Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrunoB
#39430
Ganske fornuftig holdning. :)
Lige udover at der vist ikkke er andre firmaer der er taget i at svindle med at påvirke firmaets rating på Trustpilot.
Præcis dette har i det mindste fået undertegnede til at konkludere: Fandeme nej.
Sådan nogle vil jeg ikke lægge mine penge hos !:(
Af Parappa
#40553
BrunoB skrev:Ganske fornuftig holdning. :)
Lige udover at der vist ikkke er andre firmaer der er taget i at svindle med at påvirke firmaets rating på Trustpilot.
Præcis dette har i det mindste fået undertegnede til at konkludere: Fandeme nej.
Sådan nogle vil jeg ikke lægge mine penge hos !:(
Nu har jeg lige fået tv et tv fra dem. Bestilte tirsdag aften og kl 9 torsdag morgen kom der to flinke postmænd op med tv'et, så intet at brokke mig over herfra. Super fast service, og der gik 30 min, fra jeg "meldte" mit køb, til jeg havde en personlig bekræftelse, og det altså selvom jeg bestilte tv'et kl 22.30! Nu skal jeg dog til at finde ud af, om tv'et reelt er for stort, for synes det skær lidt i øjnene. 3,2m med selector boks, men er sgu ikke sikker. Hvis jeg så beslutter mig for at levere tilbage, må man håbe det kører på skinner ;)

PS. Dette indlæg var generelt til tråden, ikke din besvarelse
Af BrunoB
#40581
Parappa skrev:Hvis jeg så beslutter mig for at levere tilbage, må man håbe det kører på skinner ;)
Ja man kan jo altid håbe O_O