Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#338902
PeterD skrev: 6. jan 2022, 21:56
bbplayer skrev: 6. jan 2022, 19:00
PeterD skrev: 6. jan 2022, 08:07 Når man så kommer ind i butikken og de slår produktet op på skærmen: "Uha. Den har vi ikke lige...men du kan få mærke XX i stedet for"
Aldrig sket her, når jeg har talt med sælgere i elgiganten, de har så snakket model som jeg har talt med dem om. Så måske er det bare dig de ser som et offer? ;)
Måske. Men jeg vil have det bedste.
Længere er den ikke.
Du ved godt du selv fremstår som en medarbejder hos elgiganten med dine følelser og holdninger som du giver udtryk for, kan man jo mistænke dig for en skjult agenda, og du er så ikke bedre end elgiganten , bare her på forum? Det er da lidt sørgeligt , at skulle opføre sig som dem, du mener gør noget forkert, burde du ikke vide bedre?
#338912
PeterD skrev: 7. jan 2022, 06:11
lennon skrev: 7. jan 2022, 00:00
George1 skrev: 6. jan 2022, 22:13 Så må du have en QD OLED fra SAMSUNG næste gang Peder D
- som så kun kan fås som Sony ;;)
Præcis.

Det summer det så godt op når man ikke kan se ud over sin Samsung-næse. :)

Uhyggeligt og ulækkert, men det er jo en glimrende konklusion på det hele :D

Inden Torben og Rasmus og alle de andre gode mennesker herinde bliver sure over diskussionen, må den hellere lægges ned...
Det ville være bedre om de lukker af for dig
#338913
PeterD skrev: 7. jan 2022, 06:11
lennon skrev: 7. jan 2022, 00:00
George1 skrev: 6. jan 2022, 22:13 Så må du have en QD OLED fra SAMSUNG næste gang Peder D
- som så kun kan fås som Sony ;;)
Præcis.

Det summer det så godt op når man ikke kan se ud over sin Samsung-næse. :)

Uhyggeligt og ulækkert, men det er jo en glimrende konklusion på det hele :D

Inden Torben og Rasmus og alle de andre gode mennesker herinde bliver sure over diskussionen, må den hellere lægges ned...
Nej.
Synes man kan være kritisk overfor OLED og QLED og QD OLED. Fair nok.
Men at stor svine et bestemt mærke hvergang/når chancen er der og tit helt uden for trådstarters behov og spørgsmål er lidt uden for skiven. Sorry.