Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#338536
Beckham skrev:Jeg har lige fået min første seriøse WOW oplevelse med det Sony A80J jeg købte i BF ugen. Loggede på Bravia Core og så Jumanjii....det er\var billedkvalitet på et, for mig, hidtil uset niveau. Er du vimmer det stod godt. Det vil det jo så nok også have gjort på en af deres ikke-oled modeller, men oled'en gør det jo nok ikke just værre..:-)
Helt enig. Har kun fået set Blade Runner 2049 men det er med afstand det flotteste jeg har set på min a80j.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

#338568
Jeg fik anskaffet et Sony A80J 77", og det har på ingen måde skuffet. Jeg fik solgt de medfølgende PlayStation Store gavekort for 800 kr., og da Bilka pludselig havde TV'et til 19.999, som Elgiganten så var så flinke at prismatche, så endte jeg med en udgift på ~19.200 kr. Det er sgu fint.

TV'et er i øvrigt fremragende, og en af hovedårsagerne til, at det blev Sony var (udover anmeldelser og tests), at det er et Google TV. Så nu er der installeret KODI på det (fedt ikke at skulle køre det via PC) og Plex fungerer også glimrende. Filer med HDR og Dolby Vision afspilles problemfrit over netværket (via Plex). Så alt i alt et fedt TV.