Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#337350
Del de spændende indkøb og hvorhenne I har har handlet...

Jeg selv har hos Telia købt en Apple TV 4K 2021 32GB

Overvejer en 55qn95t men er lidt frustreret over det korte medfølgende one connect kabel - og har i virkeligheden ikke vildt meget brug for et nyt TV lige nu

Derudover har jeg ledt efter en 34" buet 21:9 gamer skærm til billige penge men har ikke fundet noget. Måske mandag på Cyber Monday, hvis der stadig er noget der hedder det i dansk detail handel :)
#337365
Jeg havde op til bf solgt store dele af min lyd og billede herhjemme, så jeg var klar hele ugen:).
Det endte med b1 55”, C1 65”, beosound stage+Remote, hue sync box, hue gradient et vogels thin beslag, 3 ps5 spil og tilslut lidt dejlig belgisk øl😂
#337419
seepe skrev: 28. nov 2021, 17:45 Ingenting, tænkte på vores allesammens miljø ;o)
Ikke uenig i din betragtning :)
Kæmper en kamp i disse dage for at overbevise mig selv om, at det 49" Samsung 50/60Hz 2017 (49 q7f) er et udmærket TV, der ret beset ikke fejler en disse og at et nyt må vente til at det gør :D
#338535
Jeg har lige fået min første seriøse WOW oplevelse med det Sony A80J jeg købte i BF ugen. Loggede på Bravia Core og så Jumanjii....det er\var billedkvalitet på et, for mig, hidtil uset niveau. Er du vimmer det stod godt. Det vil det jo så nok også have gjort på en af deres ikke-oled modeller, men oled'en gør det jo nok ikke just værre..:-)