Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#321225
Når vi nu har den svenske amazon.se åbnet, så kan man måske overveje at købe film der?

De må da afgjort sælge varianter med nordiske tekster der, ift. køb i Tyskland som både har ødelagt cover og ofte ingen nordisk tekst.
#321229
BrianH skrev: 28. okt 2020, 10:48 Nej... Kun gamle mænd med gyngestol og Werthers Echte køber film på fysiske medier.
iTunes er værd at købe film på.
iTunes? Du mener hos Apple, som har kontrollen over dit indkøb, og lukker de dig ude, så græder du snot. Den iTunes?
#321230
Er den åbnet i dag? Jeg kiggede i går og blev omdirigeret til amazon.de, men nu virker den.

Jeg er på jagt efter et par airpods, men dem vil amazon.se ikke sende til DK. Det vil amazon.de til gengæld gerne. Det er da underligt.
#321232
Brian E skrev: 28. okt 2020, 11:14 Er den åbnet i dag? Jeg kiggede i går og blev omdirigeret til amazon.de, men nu virker den.

Jeg er på jagt efter et par airpods, men dem vil amazon.se ikke sende til DK. Det vil amazon.de til gengæld gerne. Det er da underligt.
Det virker som siden ikke er klar, der er ingen vare jeg kan bestille som kan sendes til DK.
Selv film kan ikke bestilles der.
#321233
bbplayer skrev: 28. okt 2020, 11:20
Brian E skrev: 28. okt 2020, 11:14 Er den åbnet i dag? Jeg kiggede i går og blev omdirigeret til amazon.de, men nu virker den.

Jeg er på jagt efter et par airpods, men dem vil amazon.se ikke sende til DK. Det vil amazon.de til gengæld gerne. Det er da underligt.
Det virker som siden ikke er klar, der er ingen vare jeg kan bestille som kan sendes til DK.
Selv film kan ikke bestilles der.
Det lyder plausibelt. Forhåbentlig kommer de til DK snart.
#321254
Beckham skrev: 28. okt 2020, 20:26 Hvad jeg har læst rundt omkring vil amazon.se ikke levere til DK.
Sverige har fået skrevet forskellige artikler om emnet omkring salg til norden, og det lyder som om de vil erobre markedet og så alligevel lave lokale forretningsløsninger, så vi skal altså se et Amazon center blive bygget på dansk grund først, jeg har ikke lige set sådan et.

PostNord er dog nordisk nok, til at Amazon's gratis levering burde kunne laves aftaler på, præcis som andre store kæder kan levere fra Sverige til små priser, så kan Amazon nok købe sig ind hos PostNord og skabe et overskud for dem, med nogle minimums køb af forsendelser.

Spændende bliver om lukningen er midlertidig, og om amazon.dk vil henvise til den svenske snart :)