Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#306522
Den var sgu' go' den med at vaskemaskinens motor desværre var gået i stykker, så de ikke kunne få varen.
Men det kan da godt være, at ekspedienten lige skulle have vasket tøj i butikken, så han valgte at pakke den bestilte vaskemaskine ud, og bruge den :)
#306526
Stefdk skrev: 28. nov 2019, 22:09 Okay, men hvis man kigger på den uden spil, passer prisen jo meget godt med de andre? Så måske er det et af de produkter der først ændres i prisen ved midnat.. :)
Ok, du fik ret, og jeg var for hurtigt ude, det var kun varen som var afsløret, og ikke prisen på det tidspunkt.
#306537
Jeg har prøvet det de seneste 2 gange i træk i POWER, først på en Huawei Matebook til 12000 kr, dernæst på et billigt mindre køleskab. Reserveret begge gange, klar til afhentning.


I første tilfælde var den transportskadet og så skulle jeg høre en historie fra de varme lande omkring Macbooks, anden gang var der fejl i lagerstyringen og så skulle jeg hellere snuppe et AEG skab der var 2000 kr. dyrere men jeg kunne da få udstillingsmodellen billigere ..

I begge tilfælde gik de glip af et salg da jeg ikke falder for deres løgne. Men det må jo kunne betale sig for dem i længden siden de bliver ved, folk må jo være til at manipulere.

Begge gange endte Elgiganten så med salget, ikke at de måske er meget bedre, men de har i det mindste varen klar når den er reserveret til afhentning.