Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lgsergent
#25194
Er tæt på at købe min nye skræm hos dem her, er der nogen der har nogen form for erfaring med handel her?
Både godt og skidt?

På forhånd tak

Søren
Af HanZi
#25251
Jeg kan kunne sige positive ting om computersalg.dk.

Jeg købte min sidste bærbar hos dem, men fortrød købet og returnerede den. 3 dage efter stod alle pengene på min konto igen.

Super service.

Mvh Jan
Af julle.p
#26415
Den sidste måned har jeg handlet en del gange der og fortryd et enkelt af gange. Få dage efter havde jeg pengene igen.. De har altid leveret dagen efter, også selvom varen er på fjernlager. Og de har en super god service.. Jeg kan kun nævne positive ting!
Brugeravatar
Af Stefan V
#31755
Jeg kan også kun anbefale Computersalg.dk. Jeg købte en bærbar hos dem for et halvt år siden. Da min computer så fik de såkaldte vista-symtomer fik jeg straks fat i deres værksted.
Det var meget positive og dygtige medarbejdere jeg snakkede med, og de hjalp mig med at finde problemerne. Alt i alt en god oplevelse :)
Af Axis
#50628
Kan på det varmeste anbefales. Jeg købte en bærbar der for et år siden. Hele købsprocessen kørte hurtiigt og gnidningsfrit.

Desvæære var der problemer med computeren (ikke Computersalgs skyld), jeg fik hurtigt svar på min reklamation, den skulle fixes hos Zepto selv, men hvis jeg ønskede det, ville de køre sagen for mig.

Har nu købt et Panasonic PX 80 hos dem. 6300 kroner for en dansk model. Jeg bestilte det tirsdag kl 1440 og onsdag kl 720 stod der en mand fra Post Danmark -go service til go pris.
Så drop Getmore.
Senest rettet af Axis 18. dec 2008, 07:49, rettet i alt 1 gang.
Af Mr_Mo
#50630
Har købt 2 bærbare hos dem. Sidste gang sendte de først en forkert bærbar (Asus M50 i stedet for Asus G50), men det blev sendt tilbage og ordnet rimelig hurtigt. Jeg har generelt gode oplevelser, hvis vi lige ser bort fra den ene fejl. Ville ikke tøve med at købe fra dem igen.