Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af reptilen
#240680
Jeg købte et Samsung 60KS7005 ved Power i slutningen af juli. Desværre gik bagpanelet af i hjørnerne, som man hører så meget om. Det blev sendt til rep og da vi fik det tilbage 3 uger efter havde det samme fejl igen.

Vi ønskede derfor at hæve købet, da vi ikke orkede at mangle et tv igen, fordi det skulle til rep. Efter længere tids diskussion med Power med forskellige medarbejdere holdt de fast på at de måtte forsætte med at reparere tv'et.

Efter jeg skrev en anmeldelse med en stjerne på Trustpilot skete der dog endelig noget. De byttede vores 60KS7005 til et 65KS8005 og gav os et gavekort på 2000 kr som undskyldning for hele forløbet.

Ærgerligt at man skal helt ud i at skrive anmeldelse før der sker noget. Men til sidst endte det hele som sagt godt. Kompensationen med gavekortet på 2.000 kr. svarer til vi reelt kun har givet 10.000 kr for et 65 8-serie, så ganske god pris. Power har derfor ikke mistet os som kunde, men det er vigtigt at sætte sig ind i købeloven og holde fast på sin ret.

Kundeservicechefen virkede oprigtig ked af det på vores vegne, over hvad der var sket, og jeg har et indtryk af, at kritikken oprigtigt er taget til efterretning. Så det er helt klart positivt.
Brugeravatar
Af KimKaos
#240696
janbau skrev:Jeg har handlet der 1 gang over nettet var en af de heldige som fik en email med denne besked

ÅRSDAG

I dag er det præcist 1 år siden vi to fandt sammen og nøøøøj, hvor har det været et skønt år! Som årsdagsgave vil vi gerne tilbyde dig 10% på dit næste køb i POWER.

Vil du bruge det i et POWERHOUSE, skal du blot fremvise denne mail til sælgeren. Hvis du hellere vil handle på power.dk, skal du bruge denne kode i din indkøbskurv:

xxxxxxxx Bare eks på kode
Vi glæder os til mange flere lykkelige år sammen.

Kærligst din POWER

Tilbuddet gælder til og med d. 22.08.2016 og kan ikke bruges sammen med andre kampagner. Rabatten gælder ikke mobiltelefoner og Apple produkter.

En skam jeg ikke havde fået besked om det da jeg lige havde købt et nyt fladskærm i Hi-klubben for ca 2 mdr. siden. Men den fik jeg dog til en rigtig god pris på

Jeg prøvede koden på mange ting og den virkede på stort set alt kunne som eks. få SAMSUNG UE55KS7005UXXE 55" LED TV /
https://www.power.dk/x/p-255464/
Pris 8444 kr. Med 10 % blev prisen 7600 kr.

Jeg kunne lægge mange ordrer ind i systemet og fik 10 % på det hele.

Jeg endte med at købe et nyt grafikkort til 2600 kr. med rabat blev prisen så 2339 kr. Prisen på dette grafikkort har samme pris på 2600 kr. ved alle andre net butikker så rabat en er reel nok. Så det var Danmarks billigste pris.

PS er der andre som har fået en sådan kode i deres Mailboks ? Det skabte en del røre da jeg lavede et indlæg i tilbudsjagten her på site.
Jeg fik også en rabatkode - den virkede ikke - de lovede at sende en ny.......siden har jeg intet hørt.

Deres hjemmeside er rodet og det er hundesvært at lave en begrænset søgning dertil kommer at de kun medtager meget få spec´s.

I sidste uge var jeg ude at se på nye tv - og her blev jeg mødt at en meget påtrængende sælger dertil gengæld havde en meget begrænset viden og meget stor lyst til at sælge mig et LG.

Jeg tror ikke at Power bliver det sted jeg handler fremover medmindre jeg får en kæmperabat i forhold til alle den andre steder
Af radapo
#252287
Jeg var i dag i Power, og kunne tydeligt mærke at sælgeren ville dreje mig over på LG.
Jeg havde på forhånd regnet med, at købe deres tilbud på lguh950 55, på bud til 7777, men da jeg var i butikken spurgte jeg ind til Samsung ks7000, som er samme pris. Han sagde med det samme, at LG'en var langt bedre, fordi den havde IPS og Samsung havde VA, Så jeg spurgte om det ikke bare betyder, at LG har bedre betragtningsvinkel, og Samsung bedre kontraster og sortniveauer, og han sagde jo, men du kunne ikke se forskellen på kontraster alligevel og LG'et var meget bedre fordi det er en 9-serie og Samsung er en 7-serie (for ja, det er åbenbart sådan han synes man skal sammenligne mærker), der grinte jeg inde i mig selv og besluttede han ikke skulle have noget provision på mig. Jeg spurgte endda indtil Sony xe850 (mener jeg, det er 2017-modellen), som også var på tilbud til 7777. Han kunne ikke lige umiddelbart huske sony-fjernsynet, og uden overhovedet at tænke over det sagde han bare "Men uanset hvad det er, er LG's bedre".
Jeg endte med at gå derfra uden TV. Jeg var kommet for 55uh950 lg, og selvom det var det tv han talte op, blev jeg så stresset og irriteret af ham, at jeg ikke gad at købe noget overhovedet.
Senest rettet af radapo 4. jun 2017, 02:23, rettet i alt 1 gang.
Af radapo
#252288
Jeg er generelt stoppet med at have tillid til sælgere. Man kan ikke bruge dem til noget, når de har så mange skjulte intentioner. Min ven blev også tvunget til at købe deres kalibrering til 1000, fordi ellers kunne han ikke få den rabat sælgeren tilbød. Og da jeg var dernede i dag overhørte jeg også en anden sælger til nogle kunder "Jeg har desværre kun kalibreret på lager, så det er i nødt til at betale for". Jeg ved at El Giganten også gør det, og jeg synes det er bondefangeri.
Af Beckham
#252295
Egentlig ret skræmmende......"hifi entuiaster" har jo ikke noget problem med at gennemskue dem, men tænker at der godt nok må være mange andre "hr. og fru Danmark" som bliver taget godt og grundigt ved næsen når de handler disse steder.