Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kbth
#2281
Er der nogen, der har erfaring med denne worldofbaccarat.net? De har sider på mange sprog og virker troværdige, men ville gerne høre om erfaringer.

Deres priser på lcd-tv er rimelige synes jeg, og de leverer til DK.

Tak!
Af bjq69
#2991
:D Jeg kan umiddelbart kun anbefale dig dette firma.

Jeg bestilte en Samsung LE 32 R 51 B hos dem i torsdags( 26.01.) og her idag har UPS smidt en seddel i vores postkasse, om at de forgæves har forsøgt at aflevere et stk TV til en samlet pris inkl. efterkrav kr. 9.375,00.

Det vil jeg kalde hurtig levering når man tænker på at De sender fra Luxemburg!!!

Vi har aftalt med UPS at de kommer igen imorgen onsdag ml. kl. 11:00 & 13:00 og så skal vi til at nyde vores nye legetøj. :p

Men jeg kan godt forstå din skepsis, da de ikke bare er billige med deres vare, men tillige er det med fragtomkostningerne. Jeg havde ellers regnet med at købe TV'et i Tyskland der har de klart laveste priser, men problemet er bare, at det er h....... dyrt at få sendt til Danmark hos de billigste forhandlere, hvis de overhovedet er lagerførende i bestillingsøjeblikket.
Men da jeg så at vi kunne få det leveret pr. efterkrav til en særdeles fornuftig pris, så må jeg nok erkende jeg ikke havde de store betænkeligheder længere. Jeg skulle jo ikke lægge én krone før jeg havde varen i hånden, og dermed forsvandt et af mine store forbehold ved nethandel i udlandet.

Men jeg skal nok lige give en melding imorgen, når vi har fået testet det modtagne, og set om alt er som det bør være. :)
Af bjq69
#3020
Ja men så kom dyret ind af døren som aftalt og til den aftalte pris. Vi har endnu ikke fået "fintunet" skærmen, men blot installeret kanaler og set lidt tv og DVD på den. Kort sagt; Det virker! :D

Så det bliver nok ikke sidste gang jeg handler med denne webbutik. De er jo ikke blot rimelige i pris, de er decideret svine billige. ;)

Desværre er deres udvalg begrænset, og rummer kun "audio & video" udstyr. Havde gerne set hvad de kunne præstere på computerhardware. :p