Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kronholm
#218443
?

blobs, gentagende besøg af tordenfluer... Tvivlsom behandling af dem der skal reparere skidtet.

Forklar venligst hvorfor at mit emne er en hetz hvorimod "Så forsøger Samsung IGEN, at undgå reklamationssager!" åbenbart betragtes som public service?
#218446
Jeg siger ikke, at dit indlæg er en hetz. Jeg siger, at det her med clouding på lige netop Panasonics topmodel er blevet blæst helt ud af proportioner. Sidste år havde stort set alle TV problemer med clouding, og nu er det pludselig noget man går helt op i en spids over. Alle har indtil for 2 måneder siden vidst, at clouding er en reel risiko ved at købe LCD-skærme. Det er jo ikke et isoleret problem for Panasonic AX/CX800.
Brugeravatar
Af MigSelv
#218451
kronholm skrev:?

blobs, gentagende besøg af tordenfluer... Tvivlsom behandling af dem der skal reparere skidtet.

Forklar venligst hvorfor at mit emne er en hetz hvorimod "Så forsøger Samsung IGEN, at undgå reklamationssager!" åbenbart betragtes som public service?
Forskellen er jo, at Panasonic forsøger, at udbedre problemerne uden de store sværdslag. Dertil kan så lægges, at Samsungs forhandlere, på trods af tidligere kendelser i klagenævnet stadigvæk er afvisende. Og selv med et mersalg af Samsung produkter in mente, er fejlraten/sjusk mere evident når det kommer til Samsung end sammenlignet med andre producenter. Men ros skal Samsung da have, der køres en rød tråd, med fejl over hele linjen. Det gælder alt fra hardware, software, samlefinish og kundepleje.
Af kronholm
#218455
Hvis du tolker det som om det er problemfrit at få skiftet et panasonic panel grundet tordenfluer, så tolker vi det forskelligt.

Men ros skal panasonic da ha, for at have de samme fejl som samsung og alligevel forsøge at fremstå som et bedre kvalitets tv.
#218456
Jeg havde ikke spottet, at der var kommet et indlæg omkring tordenfluer i tråden også. Sorry. Jeg så blot, at det var tråden omkring clouding du linkede til.
Brugeravatar
Af MigSelv
#218458
kronholm skrev:Hvis du tolker det som om det er problemfrit at få skiftet et panasonic panel grundet tordenfluer, så tolker vi det forskelligt.

Men ros skal panasonic da ha, for at have de samme fejl som samsung og alligevel forsøge at fremstå som et bedre kvalitets tv.
I forhold til en sag i Ankenævnet, hvor der gik tæt på et år, ja så vil jeg kalde Panasonics tilgang for "uden de store sværdslag".
Jeg mindes ikke, at jeg har skrevet problemfrit, men kan dog godt tilslutte mig ordvalget. Især hvis reparationen udføres, uden brug af Ankenævn i månedsvis.
Af Henrik B.
#218478
PeterD skrev:Alt med elektronike komponenter KAN have fejl UANSET mærke.

Biler, motorcykler, støvsuger og ja, surprise, også TV!
Korrekt Peter! Der er blot procentvis flere problemer med Samsung TV. O_O

M.v.h.
Af kronholm
#218483
Er i meget overraskede over at producenter der har produkter fra looooow-end til High-end har en større fejlprocent, end producenter der udelukkende producerer produkter i middel/high-end klassen?