Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#219601
Har samme problem med mit et år gamle Sony, 10 fluer, de fleste i toppen, men tre styk har fået bevæget sig et godt stykke ind på skærmen.
Sony support afviser som forventet med grundlag i, at der skal være hul ind til skærmen "for at det hele kan fungere". Kan godt fornemme, at jeg ikke kommer videre ad den vej, så Securator har hentet min skærm.
Problemet med denne løsning er, at Sony stadig kan afvise at tage den på garantien, selvom jeg så alligevel får en ny skærm via forsikringen, forsikringen ophører dog således og skal gentegnes hvis jeg ønsker det.
#219871
Sony har nu besluttet at ombytte min skærm på garantien, efter den var blevet sendt på værksted via Securator.
Mon så det danner præcedens for fremtidige sager?
Alternativt har Elektronik Centret mere gennemslagskraft end undertegnede, da Sony Support en gang har afvist reklamationen.