Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af millfarm
#206229
Hej,

Jeg har bestilt et tv hos Cinemagic i sidste uge, men har ikke hørt fra dem siden. På trods af 2-3 dages levering. Har prøvet at skrive til dem, men de svarer ikke. Har prøvet at ringe til dem, men det lyder ikke helt rigtigt, som der er ikke er en telefon i den anden ende.

Er de gået konkurs eller forsvundet fra jordens overflade?
Af BrianH
#206231
Jeg ved ingenting, men har også undret mig over dem og om de var "døde". Det virker i hvert fald sådan ud fra deres hjemmeside.
Købte et tv for flere år siden, men idag ville jeg ikke turde mere.
Af thg
#206232
Har bestilt en printer toner hos dem for et par mdr. siden som de skulle have på lager, men de sendte mail om leverance problemer nogle dage senere.

Min kollega bestilte et køleskab hos dem for et par mdr. siden og også her stod det til at være på lager og blev lovet flere gange at nu blev det afsendt dagen efter. Efter ca. 1 uge afbestilte han og købte et andet sted...

Men om de er lukket ved jeg ikke noget om...
Af millfarm
#206244
jeg har nu skrevet til dem, at jeg gerne vil annullere min ordre, men har stadig ikke hørt noget fra dem.
Af millfarm
#206246
nu fik jeg svar fra dem, hvor de bekræfter, at min bestilling er annulleret. Så mon ikke de bare ikke havde varene, og ville trække den så længe som muligt, så de kunne skaffe dem hjem.

Skuffende service - jeg er i hvert fald færdig med CineMagic!